Trenutno čitaš
Kako je preplanulost kože postala statusni simbol?

Kako je preplanulost kože postala statusni simbol?

Afrodita marmelada, preplanulost, sunčanje,
Afrodita - Ljeto
Afrodita - Ljeto

Preplanulost je više od trenda – to je simbol zdravlja, ljepote i statusa. Zahvaljujući Afroditinim inovativnim proizvodima, možeš postići željeni izgled na siguran i prirodan način, uživajući u suncu i svim ljetnim avanturama koje te čekaju.

Uvođenjem industrijske revolucije, sve više ljudi je počelo raditi u zatvorenim prostorima, što je rezultiralo promjenom percepcije preplanule kože. Dok su u prošlosti svijetlu put preferirali aristokrati, preplanulost je postala znak privilegovanog života. Oni koji su mogli uživati u slobodnom vremenu na suncu – ispijajući kafu u vrtovima, jedreći, putujući u egzotične krajeve i ležeći na plažama – pokazivali su svoj status kroz zlatno preplanulo tijelo.

Promjena je dodatno ubrzana 1923. godine kada se Coco Chanel vratila s krstarenja s preplanulim tenom. Taj je izgled postao modni hit i simbol luksuza. Nakon Drugog svjetskog rata, preplanulost je cementirana kao statusni simbol. Pedesetih godina prošlog vijeka, ovaj trend se pretvorio u pomamu za brzim tamnjenjem, što je kulminiralo šezdesetih kada su potrošači žudjeli za brzim i ravnomjernim preplanulim tenom. Na tržištu su se pojavili proizvodi za samotamnjenje, ulja i kreme za sunčanje, čineći preplanulost dostupnom svima.

Do sedamdesetih godina, sunčeve zrake su dotakle sve generacije, a preplanulost je postala univerzalni znak ljepote i zdravlja. Iako se ovaj trend zadržao do danas, sada ga prati veća svijest o zdravlju kože i važnosti zaštite od štetnih UV zraka.

Afrodita marmelada: Više od devet godina kraljica preplanulosti

Afrodita marmelada
Afrodita

Prva Afroditina Marmelada inspirisana je tradicionalnim metodama naših baka koje su koristile maslinovo i orahovo ulje za njegu kože tokom ljetnih mjeseci. Afrodita je željela stvoriti što prirodniji proizvod, bez UV filtera, za one s manje osjetljivom kožom. Marmelada je idealna za sunčanje u jutarnjim i kasnim popodnevnim satima, kada sunce nije prejako. Ova marmelada sadrži prirodna ulja poput maslinovog, orahovog i mrkvinog ulja, te prirodne maslace kao što su karite i kakao, čineći je izuzetno njegujućom.

Afrodita marmelada
Afrodita

U samo 9 godina više od 1 milion zadovoljnih korisnika koristi Afroditine marmelade u čak 40 zemalja.

Nova generacija marmelada

Nakon velikog uspjeha prvobitne marmelade, Afrodita je predstavila novu verziju s ugrađenim zaštitnim faktorom 10 – Tropical Marmelada SPF 10. Ovaj proizvod pruža dodatnu zaštitu od sunca dok omogućuje brže tamnjenje kože.

Pročitaj
catrice kolekcija

Afrodita marmelada
Afrodita

Prošle godine, Afrodita je lansirala inovativne proizvode kao što su Marmeladica u gelu za lice i Marmeladni gel za tijelo. Ovi proizvodi sadrže koncentrat mrkve koji osigurava brže tamnjenje, dok lagana formula u gelu ne ostavlja mastan trag, nije ljepljiva na dodir i jednostavno se nanosi.

Afrodita
Afrodita

Brzo tamnjenje bez sunca

Za one koji trebaju brzo rješenje bez sunčanja, Afrodita nudi Express Tan sprej za samotamnjenje, na bazi  kompleksa za brzo tamnjenje 100% prirodnog porijekla. Ovaj sprej omogućuje brzo i jednostavno tamnjenje kože bez narandžastih tonova i nepoželjnih mrlja, a idealan je i za održavanje preplanule puti. Pakovan u bocu od 100% reciklirane plastike, ovaj proizvod je savršen za putovanja i ekološki osviještene korisnike.

Afrodita sprej za samotamnjenje
Afrodita

Zašto su Afroditine marmelade hit svakog ljeta?

Afroditine marmelade su omiljene zbog svoje sposobnosti da omogućuju intenzivno tamnjenje koje traje, pogodne su za sve tipove kože, sadrže veliki udio prirodnih sastojaka i pružaju bogatu njegu. U samo devet godina, Afrodita je zadovoljila više od milion korisnika u čak 40 zemalja, postajući neizostavni dio ljetne rutine za mnoge.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum