Agnieszka Zamęcka, Business Partnership Manager u TikTok-u za E-commerce Vertical dolazi na 12. izdanje SoMo Borca
Umjetna inteligencija već je uveliko postala dio svakodnevice, a integrisani je dio mnogih industrija. Na ovogodišnjem SoMo Borcu koji će se održati 25. oktobra u Studentskom Centru u Zagrebu, jedna od glavnih tema jest AI, a stručni predavači iz područja advertisinga i medija na cjelodnevnoj će konferenciji objasniti korištenje u svakodnevnom radu.
Agnieszka Zamęcka, Business Partnership Manager u TikTok-u za E-commerce Vertical održaće predavanje na temu “Unlock Tomorrow: TikTok and AI Driving the Future of Commerce”. Agnieszka ima više od 9 godina iskustva u upravljanju marketinškim strategijama s fokusom na e-commerce. Ističe kako spajanje kreativnosti TikToka i potencijala kojeg nudi sa uvidima koje možemo dobiti pomoću umjetne inteligencije, omogućuje brendovima da dopru do željene publike i poboljšaju svoju digitalnu prisutnost.
SoMo Borac ove godine održava drugu po redu cjelodnevnu konferenciju, a osim Agnieszke, organizatori pripremaju mnoštvo zanimljivih predavača koje će najaviti uskoro. Sve novosti oko ovogodišnjeg izdanja možeš pratiti na SoMo Borac newsletteru, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu. Dok čekaš najnovije informacije o tome šta organizatori pripremaju ove godine, na YouTube kanalu poslušaj prošlogodišnja predavanja.