Održana je jedanaesta dodjela nagrada SoMo Borac powered by Httpool koja je organizovana u partnerstvu s Hrvatskim društvom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji.
Noviteti ovogodišnje dodjele nagrada su nove kategorije – kategorija “Best Digital OOH” i TikTok koji je već dobro poznat alat mnogih kompanija za stvaranje dodatne vidljivosti i komuniciranje ključnih poruka. Ovogodišnje izdanje prikupilo je preko 230 prijava za SoMo Borac nagrade u SoMo Advertising i SoMo Media streamovima, a po prvi puta održana je i cjelodnevna konferencija na kojoj je više od 30 domaćih i inostranih stručnjaka dijelilo svoje znanje i iskustva, a utisci se još uvijek sliježu.
“Ovo je još jedna godina u kojoj rušimo rekorde s prijavama, interesom i posjećenošću naše dodjele i party-ja, ali i konferencije koja je zaista bila inspirativna i već nam dala mnogo ideja za iduću godinu. Želim ovim putem čestitati svim dobitnicima, ali i zahvaliti na svim prijavama koje su zaista bile sjajan pokazatelj kako regionalno digital tržište napreduje.”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.
Dobitnici ovogodišnjeg Somo Borca su:
MEDIA STREAM:
DIGITAL PRODUCT OF THE YEAR
Večernji list: ‘Novi vecernji.hr – redizajn portala’ – glavni dobitnik
CTRL+ALT+DEL Media Inc.: ‘ITLogs.com’
RTL Hrvatska: ‘VOYO – Nova streaming platforma’
BEST STORYTELLING
Telegram Media Grupa i Udruga ‘Životna linija’: ‘Depra’ – glavni dobitnik
NewsBar i Addiko Bank Hrvatska: ‘Meštar’
Hanza media, Jutarnji List: ‘Velika škrtica’
DIGITAL DESIGN OF THE YEAR
AFTER5: ‘Dizajn portala After5.hr’ – glavni dobitnik
CTRL+ALT+DEL Media Inc.: ‘ITLogs.com’
Tportal: ‘Tportal redesign’
SOMO NATIVE
Index.hr i Prvo plinarsko društvo – PPD: ‘Ne zaboravi na domove’ – glavni dobitnik
NewsBar i Addiko Bank Hrvatska: ‘Meštar’
Telegram Media Grupa i Hrvatski Telekom: ‘Svijet istih mogucnosti’
ADVERTISING STREAM:
SOMO SOCIAL
Imago Ogilvy i Pipi Pipi Beverages: ‘#bolimepipi uvik i zauvik’ – glavni dobitnik
DROM agency i Atlantic Grupa: ‘Cockta: Always on communication on Instagram’
Degordian i Jamnica plus: ‘Senzacija na društvenim mrežama’ (Sensation)
SOMO CONTENT
Imago Ogilvy i Studenac: ‘EVERYBODY GUC GUC’ (Studena) – glavni dobitnik
CTA komunikacije i Cistoca Split: ‘Odvoji, lako je’
ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’
TIK TOK
Agencija 101 i Ministry of Agriculture, Forestry and Food, Slovenia: ‘Lepo je biti kmet’ – glavni dobitnik
404 i Croatia osiguranje: ‘Pavle Pauq TikTok profil’
CVOKE i Kaufland Hrvatska: ‘Kaufland TikTok’
DIGITALNA AKTIVACIJA
ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’ (Bingo) – glavni dobitnik
Ovation BBDO i Atlantic Grupa: ‘PrihvatamKolacice.rs’ (Najlepše želje)
Agencija 101 i Podravka: ‘AI.VAR’ (AJVAR)
DIGITALNI MIX
ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’ – glavni dobitnik
Imago Ogilvy i Studenac: ‘EVERYBODY GUC GUC’ (Studena)
Imago Ogilvy i RBA – Raiffeisenbank Hrvatska: ‘Financijska pocetnica: Oni od place do place’
SOMO TECH
Futura DDB i Skateistan: ‘#Playforskateistan’ – glavni dobitnik
Luna\TBWA i Atlantic Grupa: ‘Argeta Junior’s Storyteller’
Bruketa&Žinic&Grey i Croatia osiguranje: ‘LAQO Insurance Museum’
SOMO WEB
EuroART93 i AutoZubak: ‘AutoZubak – Webstranica’ – glavni dobitnik
Renderspace i Telekom Slovenije: ‘telekom.si Website Renovation’
Renderspace i Lisca: ‘Lisca – online store renovation’
SOMORITANAC
Jazavac i Utorak d.o.o. Beograd i Hemofarm fondacija: ‘Najvažniji poziv u životu’ – glavni dobitnik
Futura DDB i Skateistan: ‘#Playforskateistan’
Imago Ogilvy i RBA – Raiffeisenbank Hrvatska: ‘Kampanja financijskog opismenjavanja’
SOMO GROWTH
ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’ – glavni dobitnik
Imago Ogilvy i Studenac: ‘EVERYBODY GUC GUC’ (Studena)
Ovation BBDO i Marbo Produkt: ‘Doritos Vrh trougao’ (Doritos)
SOMO GLOBAL
SeekandHit i Valamar: ‘Valamar ongoing campaigns’ – glavni dobitnik
Futura DDB i Skateistan: ‘#Playforskateistan’
Infobip/ShiftMag: ‘Infobip Dev Content’
DIGITAL OOH
Go2Digital, Ernst & Young Savjetovanje i HZTM – Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu: ‘Krv = Život’ – glavni dobitnik
AV studio i SPAR: ‘LISTEN TO YOUR STYLE’
Minus Minus Agency i Erste Bank: ‘Kad štedimo prirodne resurse, štedimo i novac’
Uz ukupno 15 kategorija SoMo Borac nagrada, dodijeljena je i Special Mention by
Httpool nagrada koju je osvojio SeekandHit i Valamar: ‘Valamar ongoing campaigns
Sve novosti prati putem SoMo Borac newslettera te na web stranici konferencije, a ne propustite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast, koji je realiziran sa streaming platformom Voyo: YouTube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts.