Trenutno čitaš
Ovaj dizajn sofe podiže svijest javnosti o opasnom porastu nivoa mora

Ovaj dizajn sofe podiže svijest javnosti o opasnom porastu nivoa mora

Afrodita - Essence of Nature
Afrodita - Essence of Nature

Tokom sedmice dizajna u New Yorku, sofa kao nijedna druga služi kao upozorenje o porastu vode, ekološkom problemu koji posebno brine New York.

Dvonamjenski komad namještaja u slučaju poplave pretvara se u splav! Iako je pametan koncept dizajna, namijenjen je podsticanju angažmana i preduzimanja akcije. Prošlog novembra 2022. godine, polinezijski arhipelag Tuvalu gledao je na metaverzum, kao na originalan način koji podstiče na razmišljanje da upozori međunarodnu zajednicu na hitnu klimatsku situaciju.

Charlie Schuck – Agency Mother

Idilično odredište za odmor stvorilo je svog digitalnog blizanca, ne kao način da podstakne sanjarenje, već radi podizanja svijesti o projekcijama naučnika, da bi moglo nestati do 2100. Uzrok: podizanje razine mora. Suša i više temperature nisu jedini problemi povezani s globalnim zagrijavanjem, kojima se treba pozabaviti.

Širom svijeta mnoga su odredišta ugrožena porastom vodostaja. Prema različitim scenarijima, stručnjaci procjenjuju da bi New York, a posebno ostvro Manhattan, do 2050. godine mogli doživjeti porast razine vode od 20 do 75 cm.

Charlie Schuck – Agency Mother

U Francuskoj bi u budućnosti svaka deseta kuća na obali mogla biti poplavljena. Prema studiji Callendara, koja je ranije ove godine dala analizu uticaja rizika od poplava na francusko tržište nekretnina.

U Holandiji, gdje je oko četvrtina teritorija ispod razine mora, dvije trećine privrednih aktivnosti izloženo je riziku od poplava, prema francuskoj javnofinancijskoj grupi “Caisse des Dépôts”. Holandski meteorološki institut KNMI procijenio je da bi do 2100. godine razina mora uz obalu Holandije mogla biti 1,2 metra viša nego što je danas.

Charlie Schuck – Agency Mother

Ova dramatična posljedica klimatskih promjena, međunarodnog je opsega i stoga je potrebno podići svijest na međunarodnoj razini. Dok je Tuvalu koristio nove tehnologije u svojoj kampanji podizanja svijesti, reklamna agencija Mother odmah prelazi na stvar, sugerišući da će naša stvarnost uključivati ​​sjedenje na splavu umjesto na sofi u našim dnevnim sobama, ako se ne pronađe rješenje.

Pročitaj
ukrašavanje jelke

Tako je dizajnerski tim zamislio sofu prikladnu za potopljeno područje, “namještaj za mokro sutra”, kako piše na njihovoj stranici. Posuđujući karakterističnu narančastu boju prsluka za spašavanje, namještaj se pretvara u splav kada se uklone jastuci.

Charlie Schuck – Agency Mother

Opremljen mjeračem za procjenu razine vode, prototip plutajuće sofe nazvan “Bliss” presvučen je vodootpornom tkaninom. Sofa dolazi sa odgovarajućim zaslonima i rukohvatima, koji se otvaraju kako biste unutra mogli pohraniti svoj set za koktele. Dizajn sofe je zapravo podrugljiv komentar na naše nedjelovanje u slučaju porasta vode; sadrži priručnik sa satiričnim preporukama kako reagovati u slučaju da se nađeš na moru, pozivajući javnost da se uključi.

Charlie Schuck – Agency Mother

Izvor: dezeen.com

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum