Samo sedam dana prije zvaničnog početka Sedmice mode u Njujorku, Marc Jacobs je predstavio svoju kolekciju za proljeće/ljeto 2024. u Park Avenue Armory u Njujorku. Manekenke nalik lutkama koračale su ispod garniture velikih sklopivih stolica sa odgovarajućim stolom.
Predstavljeni kao dio scenografije za pistu, komadi su skulpturalno djelo, prikladno nazvano “Bez naslova (sklopivi stol i stolice, bež)”, pokojnog američkog umjetnika Roberta Therriena koji je bio poznat po svojim masivnim skulpturama i modelima.
Ove godine obilježava se 40. godišnjica Jacobsove istoimene etikete, koju brend obilježava nizom viralnih promotivnih videa. Moglo bi se pretpostaviti da će dizajner obilježiti tu priliku svečanostima koje priliče prekretnici. Možda retrospektivna kolekcija koja podsjeća na neke od njegovih prepoznatljivih dizajna—njegovu grunge kolekciju usmjerenu na mlade za Perryja Ellisa ili njegov minimalistički izgled iz 90-ih tokom njegovog mandata u Louis Vuittonu ili čak njegove saradnje s umjetnicima poput Stephena Sprousea i Takashi Murakamija. Ali Jacobs nikada nije bio od onih koji se pridržavaju tuđih očekivanja.
Umjesto toga, njegove lutke za proljeće/ljeto 2024. oživljavaju s proporcijama i razmjerom unoseći dramu u odjevne predmete inspirisane 60-ima. Linije struka strše tamo gdje su rubovi zašiveni, i obrnuto. Kompleti trenerki napravljeni od tkanine nalik na pjenu izgledaju kao da se naslanjaju na tijelo, a ne da mu odgovaraju, dok se čini da preveliki džemperi padaju naprijed svojom težinom. Torbe, uključujući i omiljenu Y2K Venetia torbu, reklamiraju se u XXL stilovima. A ove teme samo dodatno naglašava kosa natapirana do novih visina; oči obrubljene debelom crnom olovkom; duge zdepaste trepavice à la Twiggy.
Nakon 40 godina, Jacobsu nisu potrebne pompe i okolnosti da bi ostavio trag – on dopušta da odjeća govori sama za sebe.