Lyst Index, kvartalni izvještaj koji prati najtraženije brendove i proizvode na tržištu, donosi nam novi uvid u smjer u kojem se kreću trendovi u modnoj industriji. Ova lista, koju sastavlja najveća platforma za modnu kupovinu, Lyst, prikazuje podatke dobijene od preko 200 miliona kupaca godišnje.
Kroz analizu pretraga, pregleda, prodaje i društvenih mreža, Lyst nam pruža jedinstven pregled globalne modne scene.
Vraća li se luksuz ili su na pomolu novi favoriti?
Modna revija u septembru, koja obično donosi nove inspiracije, ove godine nije uspjela u potpunosti privući kupce luksuznih brendova suočene sa rastućim cijenama i ekonomskom neizvjesnošću. Umjesto toga, potražnja se sve više okreće ka premium i savremenim brendovima. U trećem tromjesečju 2024., Miu Miu se ponovno vraća na vrh liste, prestižući Loewe i postajući najpopularniji brend. Ova promjena, podstaknuta rastom interesovanja za prepoznatljivu Miu Miu estetiku, pokazuje kako se tržište razvija prema luksuznom, ali i pristupačnom stilu.
Alaïa je doživjela impresivan uspon, pomjerivši se za 12 mjesta i sada se nalazi na petoj poziciji. Dizajner Pieter Mulier, na čelu brenda od 2021., revitalizirao je Alaïu, zadržavajući istovremeno njegovo prepoznatljivo naslijeđe. Mrežaste baletanke, kao i Teckel i Le Coeur torbe, postali su najtraženiji proizvodi, što je rezultat povećanog interesovanja svjetskih poznatih ličnosti poput Emily Ratajkowski i Camile Cabello.
Povratak sportskog stila i novi brendovi na sceni
Među novim imenima na Lyst Indexu, Ralph Lauren se ističe s ogromnim porastom angažmana od 151% zahvaljujući visokoprofilnim aktivacijama na Olimpijadi i Wimbledonu. Ova sportska odjeća s prizvukom luksuza učinila je Ralph Lauren brendom koji zauzima 14. mjesto na listi.
Švedski brend TOTEME se pojavio na 16. mjestu, nakon deset godina postojanja, dok je Victoria Beckham, sa svojim popularnim trenč mantilima i haljinama, zauzela 19. mjesto. Chloé je takođe ušla na listu, podstaknuta oživljenim boho stilom zahvaljujući kreativnoj direktorici Chemen Kamali.
Top proizvodi Q3 2024: Retro i statement komadi
Lyst je izdvojio deset najpopularnijih modnih proizvoda u trećem kvartalu 2024., a u prvom planu su Alaïa mrežaste baletanke, te Puma Speedcat patike, koje su postale najtraženiji retro komad među generacijom Z. Ganni bajkerske čizme i Clarks Wallabees cipele dopunjuju ovaj segment retro stilova koji su ove godine preplavili modnu scenu.
Ovo tromjesečje nam pokazuje da modni svijet doživljava transformaciju pod uticajem ekonomske i društvene situacije. Dok su luksuzni brendovi poput Miu Miu i Alaïa zadržali vodeće pozicije, uspon savremenih brendova signalizira otvaranje prema brendovima koji nude visoku kvalitetu uz pristupačne cijene.
1. Alaïa Fishnet Ballet Flats
2. Coach Suede Brooklyn Shoulder Bag
3. Puma Speedcat OG Sneakers in Red
4. Miu Miu Arcadie Suede Bag
5. Toteme Country Jacket
6. Ganni Mid Shaft Biker Boot
7. Tom Ford Bronson Glasses
8. Longchamp Le Pliage Neo XS
9. Clarks Original Wallabees
10. The Frankie Shop Pleated Piper Pants
Ovdje možeš pogledati izvještaj iz drugog kvartala.
Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu, Facebooku i TikToku.