Njemačka, sa svojom bogatom umjetničkom i kulturnom scenom, sve više postaje neodoljiva destinacija za ljubitelje kulture. U 2023. godini, od ukupno 173 miliona kulturnih putovanja koje su Evropljani ostvarili širom svijeta, čak 18,7 miliona njih bilo je usmjereno prema Njemačkoj.
To je čini vodećim odredištem za kulturno-inspirisana putovanja. Uz metropole koje oduzimaju dah, zadivljujuće umjetničke prizore i bogatu istoriju, Njemačka postaje pravo carstvo za one koji traže autentična kulturna iskustva.
Gradski turizam u Njemačkoj je u konstantnom porastu, s nevjerovatnih 12,9 miliona posjeta evropskih turista 2023. godine, što čini 41% svih turističkih putovanja u Njemačku. Njemačke metropole poput Berlina, Minhena, Hamburga i Kelna su pravi kulturni epicentri, gdje posjetioci mogu doživjeti spoj moderne umjetnosti, fascinantne arhitekture, međunarodnih muzičkih događaja i dinamične atmosfere u kojoj se okupljaju umjetnici iz svih krajeva svijeta. I to nije sve – od januara do decembra 2023. godine, zabilježeno je čak 289.000 putovanja iz Bosne i Hercegovine u Njemačku, što je impresivnih 11,6% više nego prethodne godine.
Turistička organizacija Njemačke (GNTB) ne prestaje iznenađivati svojom kreativnošću i inovativnim kampanjama. Njihov cilj je ne samo privući turiste, već i ponuditi autentična iskustva koja spajaju kulturu, održivost i kosmopolitski duh. Na događaju u Sarajevu, novinari su imali priliku upoznati se s kampanjama poput Cultureland Germany, koja naglašava urbanu kvalitetu života kroz kulturu, umjetnost u javnim prostorima i oživljavanje tradicionalnih kulturnih pejzaža. Prisutnima se obratila Maja Lunić, PR menadžerka regionalnog ureda Turističke organizacije Njemačke.
Jedna od najspektakularnijih inicijativa je promocija 52 UNESCO mjesta svjetske baštine u Njemačkoj. Od srednjovjekovnih katedrala do čudesnih dvoraca, ova kampanja stavlja fokus na očuvanje kulturnih blaga i promovisanje održivog turizma. Njemačka uspijeva spojiti tradicionalno s modernim, i upravo ta ravnoteža čini je nevjerojatno privlačnom za putnike.
Njemačka turistička zajednica nije zaboravila ni na ekološki osviještene putnike. Njihova kampanja Simply FEEL GOOD promoviše destinacije i ponude koje su certifikovane kao održive, a novi itinerari podstiču posjetioce da ostanu duže i istraže manje poznate, ali podjednako očaravajuće kutke zemlje.
Zamisli istraživanje bajkovitih vinograda ili uživanje u međunarodnim muzičkim festivalima dok istovremeno pridonosiš očuvanju lokalne kulture i prirodnog okruženja. Ovaj holistički pristup turizmu nudi jedinstveno iskustvo, gdje svaki posjetilac postaje dio održive budućnosti.
2024. će biti posebno važna za kulturni turizam, jer se obilježava 250. godišnjica rođenja Caspara Davida Friedricha, jednog od najvažnijih umjetnika njemačkog romantizma. Njegov rad i uticaj i dalje inspirišu umjetnike širom svijeta, a proslave njegovog života i djela biće veliki magnet za ljubitelje umjetnosti.
Takođe, 35 godina od pada Berlinskog zida donosi osvrt na inovativni razvoj regija koje su nekada bile podijeljene. Njemačka se transformisala u simbol slobode i jedinstva, a sada nudi i priliku za workation – kombinaciju rada i odmora – u ovim kulturno i istorijski bogatim prostorima.
Dok se spremamo za 2025. godinu, GNTB promoviše grad Chemnitz kao Evropsku prijestolnicu kulture.
Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu, Facebooku i TikToku.