Trenutno čitaš
Kreativne ideje obilježile studentsko takmičenje

Kreativne ideje obilježile studentsko takmičenje

Jysk
Jysk

Veliko finale ovogodišnjeg Jelen Business Case Challenge (BCC), koje se organizuje devetu godinu za redom, održano je u Qstation Hub-u Banjaluci. Ovaj sada već tradicionalni događaj organizuje Centar za razvoj karijere Banja Luka (CERK), pod ekskluzivnim pokroviteljstvom kompanije Molson Coors BH i brenda Jelen pivo.

Jelen Business Case Challenge je takmičenje iz studije slučaja iz oblasti marketinga, komunikacija i važnih tema za zajednicu, a podijeljen je u dva segmenta. Uvodni- edukativni događaj Molson Coors Business Academy se realizuje kroz niz praktičnih radionica o marketingu, projektnom menadžmentu i razvoju ideje. Sve je popraćeno međunarodnim iskustvom i korisnim savjetima uglednih predavača. Drugi dio  obuhvata prijavljivanje timova i takmičarski dio.

Ove godine stiglo je više od 20 prijava  za učešće u takmičenju, a 12 timova se plasiralo u veliko finale. Više od 40 mladih pojedinaca prezentovali su svoja timska idejna rješenja na temu marketinga, društveno-odgovornog rada, turizma, razvoja brenda i sličnih tema. Ovo je jedino i sada već prepoznatljivo takmičenje iz studije slučaja za studente na nivou Bosne i Hercegovine.

Veliko finale takmičenja je okupilo studentske timove iz nekoliko gradova: Banja Luka, Sarajevo, Trebinje, Novi Sad, sa nekoliko javnih i privatnih visokoškolskih ustanova. Ovogodišnji Jelen Business Case Challenge obilježila su sjajna idejna rješenja i odlične prezentacije timova, koji su ostavili snažan utisak na žiri.

Jelen Business Case Challenge

Ovogodišnji žiri događaja činili su prof. dr Perica Macura, Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci; prof. dr Andrijana Mrkaić – Ateljević, Visoka škola za turizam i hotelijerstvo Trebinje; Andrej Kaurin, Qstation Hub; te Boris Blagojević, Molson Coors BH. Žiri je i ove godine imao odgovoran i težak zadatak – izabrati tri najbolja rješenja, za koja su uručene novčane nagrade.

Prvo mjesto i nagradu od 1200 KM osvojio je tim „Digi Jelen“ u sastavu Milanka Đurica i Dejan Petković, Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjaluci, dok su 2. mjesto i nagradu od 500 KM osvojili „NewGen Innovation“ u sastavu Asja Garibović, Džana Muzurović i Amila Herenda, Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu.

Treće mjesto i nagradu od 300 KM osvojio je „BIM tim“, koji su činili Branka Jokić i Mirko Davidović, Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjaluci.

Titulom najkreativnije rješenje nagrađen je tim „HERE FOR BEER“, koji su činili Teodora Ozorović, Ognjen Trubajić i Ivana Savić, Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjaluci.

Pročitaj

Goran Mišić, brend menadžer kompanije Molson Coors BH istakao je da, pokroviteljstvom ovog edukativnog događaja, kompanija, zajedno sa brendom Jelen pivo nastavlja podršku kvalitetnim društveno odgovornim aktivnostima, koje dodatno osnažuju, inspirišu i afirmišu mlade ljude.

”Trudimo se da kontinuirano podržavamo aktivnosti koje pomažu lokalnim zajednicama, te dodatno poboljšavaju kapacitete, edukuju i pružaju prilike za povezivanje i saradnju. Upravo je takav i događaj Jelen Business Case Challenge, koji pruža priliku mladim ljudima da izraze svoju kreativnost, grade timski duh, takmiče se, ali i osvoje vrijedne nagrade. I u godini koja je pred nama ćemo se truditi da prepoznamo događaje i aktivnosti, koji su od velikog značaja za našu zajednicu i pružimo adekvatnu podršku”, naglašava Mišić.

Organizacioni tim – Centar za razvoj karijere Banja Luka poručuje da će se potruditi da unaprijedi model takmičenja i inovira sadržaj za sljedeću, jubilarnu, desetu godinu održavanja ovog događaja.

Organizatori su čestitali svim pobjednicima, te se zahvalili svim učesnicima, ali i pozvali studente da prate portal www.cerk.info gdje će biti objavljeni novi pozivi za takmičenje zainteresovanih za narednu 2023. godinu.

© 2022 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum