Tokom oktobra, međunarodnog mjeseca borbe protiv raka dojke, kompanija Avon je u okviru Avon Fonda za borbu protiv raka dojke, pokrenula kampanju pod nazivom – „Normalno za mene“ s ciljem podizanja svijesti o karcinomu dojke.
Kampanja „Normalno za mene“, koja je bila fokusirana na podizanje svijesti putem društvenih mreža, imala je za cilj ohrabriti žene da nauče šta je to normalno za njih tj. kakve su njihove dojke u normalnom stanju kako bi lakše uočile promjene na njima i reagovale na vrijeme.
„Karcinom dojke, kao karcinom koji najviše pogađa žene, izlječiv je u preko 90% slučajeva kada se otkrije na vrijeme, i zato je bitno poznavati svoje tijelo i djelovati na vrijeme.“, istaknula je Šejla Korjenić, portparolka kompanije Avon.
Kako je zabilježen porast karcinoma dojke kod mlađe populacije ova kampanja je osmišljena upravo kao način da se potakne mlade žene da steknu zdrave navike i da samopregled i pregled dojki postane dio njihove rutine.
S ovom idejom kao vodiljom kompanija Avon je tokom mjeseca oktobra uručila donaciju u iznosu od 9.000 KM za 3 udruženja iz Bosne i Hercegovine. Udruženja „Novi pogled“ iz Mostara, „Behar“ iz Bihaća i „Iskra“ iz Banjaluke zahvaljujući ovoj donaciji su tokom mjeseca oktobra organizovala besplatne ultrazvučne preglede dojki upravo za djevojke koje nikada do sada nisu bile na ovom pregledu.
„Već duži niz godina kompanija Avon podržava rad udruženja žena oboljelih od raka dojke u našoj zemlji. Ove godine smo zahvaljujući donaciji za 3 udruženja organizovali besplatne ultrazvučne preglede dojki za žene iznad 20 godina koje nikada do sada nisu bile na ovom pregledu. Kod ove populacije je itekako važno podizanje njihove svijesti i stvaranje navika za odlascima na redovite UZV preglede dojki, te se naša akcija „Vodimo te na PRVI ultrazvučni pregled dojki“ pokazala veoma uspješnom. Zahvaljujući njoj preko 100 djevojka iz tri grada u Bosni i Hercegovini je imalo priliku po prvi put da ode na ultrazvučni pregled dojki.“ Izjavila je Maja Memić predsjednica udruženja „Novi pogled“ iz Mostara.
Kompanija Avon kontinuirano, tokom cijele godine, prikuplja sredstva za aktivnosti usmjerene za borbu protiv raka dojke prodajom proizvoda označenih rozom vrpcom, čiji je cjelokupan neto profit namijenjen ovim aktivnostima. Upravo zahvaljujući sredstvima od prodaje ovih proizvoda organizuju se ovakve kampanje i doniraju sredstva u lokalnu zajednicu.
Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena kako u svijetu, tako i u našoj zemlji. Svake godine, od raka dojke oboli preko milion i po žena. Zato je važno kontinuirano dizati svijest o ovoj bolesti. Samopregled je prvi korak koji svaka žena može samostalno napraviti jednom mjesečno kako bi na vrijeme prepoznala bilo kakve promjene na svojim dojkama.
Upute kako najjednostavnije izvršiti ovaj pregled kompanija Avon je ove godine pripremila i u vidu edukativnog videa.
„Pozivamo sve žene još jednom da upoznaju svoje dojke, saznaju šta je to normalno za njih, vrše redovne samopreglede i obavljaju preglede dojki. Neka to bude uvijek a ne samo tokom oktobra mjeseca. Volite se. Pregledajte se. Budite zdrave.“ poručili su iz kompanije Avon.