Trenutno čitaš
Da li je ovo najneobičnija kancelarija na svijetu?

Da li je ovo najneobičnija kancelarija na svijetu?

Young Lions
Young Lions

Novo sjedište pariške kreativne agencije Art Recherche Industrie pretvara znamenitosti iz 19. vijeka u šik kancelariju otvorenog plana zbog koje vrijedi ići na posao.

Ramdane Touhami će na pitanje, šta ga je inspirisalo kada je stvarao svoju novu kancelariju u Parizu, ponuditi sažet odgovor: ‘Ljepota’. Smještena u plesnoj dvorani iz 19. vijeka u 10. pariskom arondismanu, prostor je mješavina šarma starog svijeta i šarenih, savremenih intervencija. ‘Nisam imao viziju prostora, samo sam improvizovao’, kaže Touhami o interijerima. ‘Želio sam da stvorim veliki, prelijep prostor za svoj tim koji će se osjećati kao kod kuće.’

Younès Klouche

Veliki kancelarijski prostor sjedište je Touhamijeve agencije za usmjeravanje umjetnosti, Art Recherche Industrie (ARI), koju je pokrenuo 2013. s ciljem „zagovaranja domaće proizvodnje i nulte stope outsourcinga“. Njegova područja djelovanja uključuju arhitekturu, tipografiju, grafički dizajn, fotografiju, pisanje i proizvode, kao i „razvoj filozofije brenda i redefinisanje identiteta“.

Touhamijev mačak Chat-Ri drijema pored japanskog izdanja The Beauty of Time Travel, knjige o ARI-jevom ponovnom pokretanju beauty brenda Officine Universelle Buly (Younès Klouche)

Među njegovim brojnim i raznolikim projektima je Officine Universelle Buly 1803, brend ljepote koji je Touhami ponovo pokrenuo 2014. godine sa svojom suprugom Victoire de Taillac: pod njihovim vodstvom, nekadašnja apoteka iz 19. vijeka postala je kultni brend koji kombinuje inovativnu njegu kože s raznolikim estetskim pristupom.

Younès Klouche

Među nedavnim klijentima ARI-ja su specijalista za srebrninu Christofle i kompanija Moynat koja je u vlasništvu LVMH-a, kao i novopokrenuti brendovi Simihaze Beauty i Gohar World. Agencija takođe radi na nekoliko internih kreativnih inicijativa, koje do sada uključuju podcast, časopis Wam i društvenu igru. Touhamijeva preduzimljiva priroda i želja da radi na svakom aspektu stvaranja takođe su ga podstakli da kupi štampariju u Švicarskoj (koju je nazvao Société Helvétique d’Impression Typographique) i jednu u Parizu.

Younès Klouche

Tim od 25 članova djeluje iz kancelarije u Parizu, sa sjedištima u Lozani i Tokiju (Švicarska i Japan su ključna tržišta za Touhamijeve projekte). ‘Kada smo pronašli zgradu, zidovi su uglavnom bili prekriveni intervencijama iz 1970-ih’, prisjeća se Touhami. „Pokušali smo da prihvatimo mjesto: restauracija je urađena sa idejom da zadržimo efekat 19. vijeka, da očistimo ono što smo pronašli i dodamo mu modernu stranu.“

Younès Klouche

U zgradi je prvobitno bio Marguery, restoran koji je otvoren 1860. godine. Sve dok njegov osnivač nije umro 1910. godine, bio je poznat kao jedna od najveličanstvenijih ustanova u gradu – magnet za umjetnike, političare i kulturne uticajnike. „Čini se da je naša izuzetna plesna dvorana ostatak tih slavnih dana i bila je dom sinagoge, bordela i kulta“, objašnjava Touhami. ‘Mnoge različite energije, prošle i sadašnje, ovdje se ukrštaju i spajaju.’

Younès Klouche

On i njegov tim transformisali su bivšu galerijsku dvoranu u zemlju čuda: preko 600 kvadratnih metara i dva sprata, ARI-jev tim radi među statuama u gotičkom stilu, pozlaćenim panelima, vitražima i ekspresivnim furnirima. Originalna plesna dvorana postala je kancelarija otvorenog prostora, pravougaoni zajednički radni sto koji obavija staklenu policu za knjige po mjeri. Stepenište jarkih nijansi vodi do mezanina: prvobitno mjesto za odmor i posmatranje umornih plesača, sada je dio kancelarije, sa nameštajem koji stvara divan kontrast sa originalnim karakteristikama.

Pročitaj
dekoracija

Younès Klouche

Dok neke od prostorija izgledaju kao netaknuti prostori katapultirani u moderno doba direktno iz 19. vijeka, drugi dijelovi zgrade imaju mnogo više savremenu interpretaciju. Tamo gdje nije mogao spasiti originalne interijere, Touhami je prostoru unio modernost i boje, stvarajući kontrastnu svijetlu paletu zasićene plave, žute, zelene i crvene koju je primijenio kako na arhitektonske karakteristike tako i na novi namještaj. Odličan primjer za to je bivši maurski budoar, sa akva zelenim zidovima i plafonom, duginim podom i modularnim tapaciranim sjedalima gdje tim može razmišljati i voditi kreativne razgovore.

Younès Klouche

Touhami je želio da kancelarija bude što udobnija za tim, pa je angažovao japanskog kuhara da radi na ARI-jevim gastronomskim projektima, ali i da snabdjeva ručkove za osoblje. U suterenu kancelarije se uvijek miješaju posao i zadovoljstvo, a nalaze se i dva studija za snimanje i teniski teren. ‘Posebna i luda stvar u našoj kancelariji je to što se suočava sa mnogim estetikama bez ikakvog sukoba’, kaže Touhami. ‘Svaki prostor se stapa u drugi: različite boje, oblici i teksture osiguravaju da svaki korak u našem prostoru bude izvanredan.’

Younès Klouche
Younès Klouche
Younès Klouche

 

Izvor: wallpaper.com

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum