Trenutno čitaš
Četiri ključna trenda koji će oblikovati globalnu beauty industriju u budućnosti

Četiri ključna trenda koji će oblikovati globalnu beauty industriju u budućnosti

beauty
Afrodita - Active C Boost
Afrodita - Active C Boost

Prema najnovijem izvještaju kompanije Mintel, globalna beauty industrija u skorijoj budućnosti suočiće se s transformacijom pod uticajem tehnoloških inovacija, ekološke svijesti i promjena u potrošačkom ponašanju.

Evo četiri ključna trenda koji će oblikovati budućnost ljepote:

Tehnologija u službi personalizovane njege

Granica između čovjeka i tehnologije postaje sve tanja. Potrošači sve više koriste pametne uređaje i aplikacije za praćenje zdravlja i ljepote, očekujući od brendova da ponude proizvode i uređaje slične funkcionalnosti. Razvoj proširene stvarnosti omogućava virtuelne eksperimente i real-time vizualizaciju efekata kozmetičkih proizvoda na koži i kosi.

beauty burnout
Stephanie Griffin/CNN

Voda kao luksuz: Održiva proizvodnja u fokusu

Kako potrošnja vode premašuje dostupne resurse, postaje jasno da je voda nova luksuzna sirovina. Potrošači postaju svjesni ovog problema, što inspiriše beauty brendove da promijene način proizvodnje i formulacije proizvoda kako bi smanjili zavisnost od vode.

“Think Slow, Move Fast” filozofija

U eri brzog života, potrošači usvajaju filozofiju “Think Slow, Move Fast” te pažljivo biraju proizvode koji su efikasni, ali i odgovorni. Brendovi odgovaraju na ovu potrebu razvijanjem proizvoda koji kombinuju efikasnost sa održivošću, nudeći rješenja koja su i brza i promišljena.

office siren
Instagram/femmeontrend

DIY u kozmetici: Povratak prirodnim sastojcima

Rastuće interesovanje za prirodne sastojke i “uradi sam” pristup dovodi do toga da potrošači sve više sami prave kozmetičke proizvode. Brendovi odgovaraju na ovaj trend nudeći proizvode inspirisane prirodom, sa naglaskom na zanatske procese i mogućnost pravljenja proizvoda kod kuće.

Pročitaj
modna pravila 2025

U bližoj budućnosti beauty industrija će se suočiti s izazovima i prilikama koje donose tehnološke inovacije, ekološku svijest i promjena u potrošačkom ponašanju. Brendovi koji uspješno integrišu ove trendove u svoje strategije imaće priliku da se istaknu na tržištu i zadovolje sve zahtijevnije potrošače.

Prati nas

   

© 2025 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum