Prema najnovijem izvještaju kompanije Mintel, globalna beauty industrija u skorijoj budućnosti suočiće se s transformacijom pod uticajem tehnoloških inovacija, ekološke svijesti i promjena u potrošačkom ponašanju.
Evo četiri ključna trenda koji će oblikovati budućnost ljepote:
Tehnologija u službi personalizovane njege
Granica između čovjeka i tehnologije postaje sve tanja. Potrošači sve više koriste pametne uređaje i aplikacije za praćenje zdravlja i ljepote, očekujući od brendova da ponude proizvode i uređaje slične funkcionalnosti. Razvoj proširene stvarnosti omogućava virtuelne eksperimente i real-time vizualizaciju efekata kozmetičkih proizvoda na koži i kosi.
Voda kao luksuz: Održiva proizvodnja u fokusu
Kako potrošnja vode premašuje dostupne resurse, postaje jasno da je voda nova luksuzna sirovina. Potrošači postaju svjesni ovog problema, što inspiriše beauty brendove da promijene način proizvodnje i formulacije proizvoda kako bi smanjili zavisnost od vode.
“Think Slow, Move Fast” filozofija
U eri brzog života, potrošači usvajaju filozofiju “Think Slow, Move Fast” te pažljivo biraju proizvode koji su efikasni, ali i odgovorni. Brendovi odgovaraju na ovu potrebu razvijanjem proizvoda koji kombinuju efikasnost sa održivošću, nudeći rješenja koja su i brza i promišljena.
DIY u kozmetici: Povratak prirodnim sastojcima
Rastuće interesovanje za prirodne sastojke i “uradi sam” pristup dovodi do toga da potrošači sve više sami prave kozmetičke proizvode. Brendovi odgovaraju na ovaj trend nudeći proizvode inspirisane prirodom, sa naglaskom na zanatske procese i mogućnost pravljenja proizvoda kod kuće.
U bližoj budućnosti beauty industrija će se suočiti s izazovima i prilikama koje donose tehnološke inovacije, ekološku svijest i promjena u potrošačkom ponašanju. Brendovi koji uspješno integrišu ove trendove u svoje strategije imaće priliku da se istaknu na tržištu i zadovolje sve zahtijevnije potrošače.