Trenutno čitaš
Kako čaša slane vode prije spavanja utiče na organizam?

Kako čaša slane vode prije spavanja utiče na organizam?

čaša slane vode
NLB Banka - Okvir pomoći
NLB Banka - Okvir pomoći

Čaša slane vode može ti pomoći da mirnije spavaš. Znamo, zvuči kontradiktorno, ali nastavi da čitaš i saznaš kako to utiče na tvoj organizam.

Buđenje usred noći jednako je dosadno koliko i uobičajeno. Možda tvoj um ne može da se smiri zbog incidenta na poslu. Ili se auto alarm uključio ispod prozora tvoje spavaće sobe. Ili se možda dogodi jedan od najučestalijih razloga buđenja u toku noći: moraš u toalet. Mnogi od nas zateknu sebe kako slijepo teturaju do kupatila ujutru, jer se fiziološke potrebe ne mogu zanemariti.

Prema Sleep.org, naši noćni odlasci u toalet imaju i medicinski naziv. Često buđenje radi mokrenja naziva se nokturija. Većina muškaraca i žena starijih od 40 godina, izjavila je da se budi da bi koristila kupatilo barem jednom po noći.

Svi idemo kada nas priroda zove, ali je takođe važno zaštititi kvalitet spavanja tokom noći. Zbog toga, ako izbjegavaš piti vodu u pokušaju da izbjegneš jedan ili više odlazaka u toalet noću, možda bi trebalo pokušati raditi suprotno.

Pijenje vode sa malo soli može te spriječiti da se probudiš

čaša slane vode
Foto: unsplash.com

Kako voda za piće neposredno prije spavanja može biti super stvar, da ne moraš ustati noću u toalet? Samo dodaj prstohvat soli, kaže medicinski tehničar Jonathan Steele. Održavanje ravnoteže vode i unutrašnjih elektrolita u našem sistemu, može nas spriječiti da “ispiramo” ili izbacujemo višak tečnosti prije nego što nas alarm probudi. “Neprerađena so pomaže vodi da uđe u sve naše ćelije”, dodaje on.

Ako svoju noćnu šoljicu čaja ili čašu toplog mlijeka zamjeniš vodom sa malo soli, možda ćeš spriječiti buđenje i odlazak u kupatilo. Međutim, CDC tvrdi da većina odraslih već konzumira više natrijuma od preporučenog dnevnog unosa. Dakle, ako ćeš dodati so u vodu, čak i ako je to samo prstohvat, prvo treba biti siguran da je tvoja potrošnja natrijuma tokom dana na zdravom nivou.

Pročitaj

Na kraju krajeva, balansiranje odgovarajućeg nivoa natrijuma koji imamo iznutra, može biti ono što nas spriječava da ustajemo noću. Ali to znači da smanjiš unos soli tokom dana, a pogotovo ne presoliš hranu i izbjegavaš slane grickalice.

Izvor: healthdigest.com

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum