Prema Lyst kvartalnom Index izvještaju, koji analizira podatke o prodaji, pretraživanjima i online spominjanjima brendova i komada, Miu Miu je trenutno najpopularniji brend na sceni, a njihove brodarice postale su jedan od najtraženijih komada sezone.
Ovaj povratak nije došao preko noći – sve je počelo na proljeće 2024. kada su brodarice prošetale Miu Miu pistom, a zatim ih je preuzela cijela plejada dizajnera: JW Anderson, Jacquemus, The Row, Burberry i Prada.

Fenomen brodarica nije ostao samo u svijetu visoke mode. Na društvenim mrežama eksplodirao je “fisherman aesthetic”, trend inspirisan ležernim, pomalo retro stilom ribara i mornara, koji su ovu modnu priču učinili globalno popularnom. Influenseri i slavne ličnosti počeli su ih nositi uz sve – od ležernih bermuda do minimalističkih suknji, što je brodarice lansiralo među must-have komade ljeta.
Gotovo svaki brend sada ima svoju verziju uskih mokasina s vezicama, što znači da ne moraš izdvojiti ogromne pare da dobiješ isti izgled.
Zašto sada svi žudimo za ovim klasicima? Kako objašnjavaju modni stručnjaci, riječ je o povratku bezvremenim komadima koji pružaju osjećaj sigurnosti i nostalgije, ali uz moderan, luksuzni zaokret.
Kako ih nositi (a da ne bude dosadno)
Najlogičniji izbor bio bi igrati na sigurno i pratiti mornarsku estetiku – brodarice uz lanene šorceve i prugastu košulju na kopčanje. To je svakako kombinacija koju treba imati na listi, ali modni insideri sada sve češće biraju suprotan pristup, oslanjajući se na “wrong shoe theory” – pravilo koje kaže da namjerno pogrešan izbor obuće može učiniti outfit zanimljivijim.