Insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog svijeta i ravnoteže života u prirodi, a prema procjenama, svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih. Ipak, proces urbanizacije širom svijeta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi riješila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ove vrste, kompanija JYSK u svoju ponudu uvrstila je takozvane hotele za insekte. Ovaj proizvod, jako važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski namještaj i dekoracije u šumskom okruženju glavnog grada Hrvatske na događaju “Feel Scandinavia” u organizaciji JYSKa.
Pored toga, predstavljeni su i novi baštenski setovi i prozvodi sa FSC certifikatom za kreiranje ljetne oaze. Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje riže, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom. Predstavljena su tri trenda Balance, Grounded i Utopia Spring za predstojeće toplije dane u kojima će naglasak biti na boravku u prirodi – i to na skandinavski način.
Prema riječima Ana-Marije Slukan, Sales i Marketing Manager-a za JYSK Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, trendovi su inspirisani Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svijet i nedavne promjene u svakodnevici koje su se događale na svjetskom nivou.
“Postoji izreka „Život je promjena“. I mi u JYSKu čvrsto vjerujemo da je to tako. Zato smatramo da je budućnost u rješenjima koja vješto spajaju tehnologiju i održivost”, naglasila je Slukan.
Zvjezdana Novak, Communications Manager JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, istakla je da je misija kompanije JYSK da proizvode učini vanvremenskim kada je riječ o estetici, funkcionalnosti i održivosti.
“Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza sa malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju što mogu da učine kako bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Vjerujemo da zajedničkim snagama možemo da dovedemo do zelenije budućnosti”, izjavila je Novak.
JYSK je ovom prilikom ugostio veliki broj medija i influensera iz Srbije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine i predstavio novitete u kolekcijama za proljeće i ljeto. Događaju je prisustvovao i Nj.E. Ole Frijs-Madsen, ambasador Kraljevine Danske u Hrvatskoj koji je istakao važnost prijateljskih odnosa Danske i država u regionu, kao i specifičnosti danskog stila života.
Događanja u proteklom periodu i pandemija promijenile su potrošačke navike – mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i bijeg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi, idealno spojeni sa postojećom ponudom JYSKa.
Vesna Kukić Lončarić, Country Manager za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, naglasila je kako je potraga za novim, funkcionalnijim i održivim rješenjima postala svakodnevica.
„Svijet se mijenja velikom brzinom, a mi se trudimo da održimo korak i svakom poslovnom odlukom potvrdimo ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama i održivost“, naglasila je Kukić Lončarić.
JYSK posluje u regionu sa ukupno 145 prodavnica i četiri webshopa i nešto više od 1350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja – od uticaja na suzbijanje klimatskih promjena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.