Trenutno čitaš
Alma Jazić- Šahinović: Ljepota je nus-pojava zdrave osobe

Alma Jazić- Šahinović: Ljepota je nus-pojava zdrave osobe

Afrodita - Essence of Nature
Afrodita - Essence of Nature

Možda je sad već postalo i stereoptip reći da smo na drušvenim mrežama pronašli nešto o čemu se priča. Ali, upravo je to slučaj sa prirodnom kozmetikom personal_natural_cosmetic_alma. No nećemo se zavarati, nije to uspjeh koji se duguje marketinškoj mašineriji ili sličnim trikovima, već iza kojeg se krije idejna začetnica brenda, Alma Jazić- Šahinović, magistra farmacije.

Njen entuzijazam, u kombinaciji s fantastičnim proizvodima, stvorili su pravu malu zajednicu obožavatelja prirodne kozmetike u kojoj mogu uživati svi, od onih najmlađih, pa do najstarijih članova porodice. U našem online razgovoru sa Almom otkrili smo o kakvim se proizvodima radi i kako je nastao ovaj fantastični brend.

Foto: Alma Jazić- Šahinović/Privatna arhiva

Alma prirodna kozmetika je brend koji se razvija. Kako biste ga opisali osobi koja se po prvi put susreće s njim?

Alma: “U pitanju je prirodna, ručno rađena kozmetika za njegu kože lica i tijela, te kose. Sigurna je kako za djecu tako i trudnice. Proizvodi su pažljivo i predano formulisani koristeći najkvalitetnije certifikovane sastojke koje nabavljam iz zemalja u okruženju, kao i u BiH. Personalan pristup klijentu je nešto što moj rad razlikuje od ostalih, kao i serijske proizvodnje u industriji. Tu je moja niša”.

Koji su izazovi s kojim ste se susreli u samom početku, a sa kojim izazovima se susrećete danas?

Alma: “Kroz dugogodišnji rad u apoteci prepoznala sam potrebe klijenta i koliko koža kao naš najveći organ zahtijeva sveobuhvatan i nadasve ozbiljan pristup. Prvi izazov je bio dodatna edukacija na polju kozmetologije. Danas i u budućnosti je najveći izazov da stignem pratiti trendove i dodatno se usavršavati”.

Foto: Alma Jazić- Šahinović/Privatna arhiva

Čime ste se vodili u razvoju Vaših proizvoda? 

Alma: “Naravno, zahtjevima tržišta. Svaki biznis ima svoja pravila, pa i ovaj. I bez obzira što definicije kažu kako se ne smije miješati biznis sa emocijama, u nekim stvarima se ne mogu izbjeći ni emocije, ni senzibilitet. Naš moto je starimo zdravo i dostojanstveno. Naši proizvodi su protkani senzibilnošću i emocijama od samog pristupa prema klijentu, do formulisanja proizvoda. Ja sam prvo pomogla sebi jer imam svijetlu put i osjetljivu kožu sklonu alergijama. Zatim prepoznatljivu kosu, koju kao takvu želim sačuvati što duže i to prirodnom njegom. Dakle, ono što dajem sebi, nudim i drugima”.

Na koji ste proizvod najponosniji?

Alma: “Nekoliko njih je na prvu našlo svoje mjesto kod kupaca. Prije svega program za kosu, kao i set anti-age proizvoda. Dosta je i sezonskih artikala koji imaju svoje periode, poput zaštitnih faktora i after sun programa. Kreme i losioni imaju svoju konstantu. No, planiram tek formulisati nove proizvode na koje ću biti najponosnija. Zamislite koji je osjećaj kada napravite faktore zaštite za sunce svojoj djeci ili paste za zube za cijelu porodicu. Pa pojava strija, akni kod djevojčice u pubertetu. Djeca kažu: mama zna, napraviće nam… pa onda biraju koji miris da upotrijebim”.

Foto: Alma Jazić- Šahinović/Privatna arhiva

Koji su proizvodi ukrali najviše simpatije beauty entuzijastkinja i zašto?

Alma: “Iznenadili smo se da su anti-spot kreme dosta tražene, kao i priprema lica za nanošenje šminke. Sve više pažnje žene i djevojke posvećuju kako svom izgledu, tako i zdravlju kože, koja je najveći ljudski organ. Bez obzira na generacijske izreke kako zdravlje ulazi na usta, mnogi se ustručavaju dosta toga jesti i piti, jer šteti njihovim organima. No, prije toga već u svoj organizam preko kože unesu parabene i štetne konzervanse šamponima, kupkama, losionima i šminkom sa umjetnim bojama. Ja nudim i savjete i neku vrstu edukacije kroz kontakt sa klijentima. Ljepota je nus-pojava zdrave osobe”.

Pročitaj
dakota johnson

Koje ćemo novitete moći isprobati do kraja godine?

Alma: “Imam plan proširiti proizvodni asortiman. Slijedi jesen i zima. Hladnije vrijeme koje suši kožu. Voljela bih poslušati i želje svojih klijenata. Dodatno želim proširiti program asortiman za djecu, pogotovo za onu kojima slijedi period godine kada njihovo lice doživljava promjene i traži zaštitu”.

Foto: Alma Jazić- Šahinović/Privatna arhiva

Koji je cjenovni rang i kako se Vaši proizvodi mogu naručiti?

Alma: “Najlakše bi mi bilo kazati da su cijene ovih proizvoda – srednje klase. Međutim, šta je zdravlje i koliko košta? Nemam serijsku proizvodnju. Automatski ni zalihe proizvoda, jer su napravljeni preparati zaštićeni dozvoljenim dozama prirodnog konzervansa i nemaju dug rok trajanja. Svaki proizvod, nakon konsultacija, svojeručno izrađujem za potrebe individualnog kupca. No, moram razmišljati i o kupovnoj moći naših građana, odnosno lokalnog tržišta. Svakako da u okruženju ima i skupljih i jeftinijih preparata. Sve je stvar izbora”.

Ukoliko želiš probati neki kozmetički preparat iz radionice personal_natural_cosmetic_alma, sve informacije možeš pronaći na sajtu alma.ba ili putem broja telefona 061/934-112.

 

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum