Trenutno čitaš
Predstavnik Mete dolazi na 11. SoMo Borac: Kakve promjene očekuju brendove u budućnosti?

Predstavnik Mete dolazi na 11. SoMo Borac: Kakve promjene očekuju brendove u budućnosti?

somo borac
ORBIZ konferencija
ORBIZ konferencija

Digitalno oglašavanje prolazi kroz rapidno brze promjene koje brendovi moraju pratiti kako bi ostali u “utrci”. A kako uspješno upravljati složenošću digitalnog marketinga u 2023. pričaće Adam Nowakowski, Creative Agency Partner u Meti za srednju i istočnu Evropu u sklopu ovogodišnje cjelodnevne SoMo Borac konferencije koja se održava 17. novembra u Zagrebu.

Adam sarađuje sa zajednicom kreativnih agencija širom Srednjoistočne Evrope, pomažući brendovima u prihvatanju poslovnih i kreativnih prilika koje Meta pruža u okviru svojih marketinških rješenja. Prije nego što se pridružio Meti, Adam je proveo 20 godina u strateškim odjelima BBDO-a i Lea Burnetta, gdje je radio za brendove kao što su Samsung, Heineken, Snickers i Orange. Trenutno uz Metu radi i u Školi strategije brendiranja Poljske organizacije za oglašavanje te je višestruki član žirija EFFIE.

U svom predavanju osvrnuće se na budućnost digitalnog oglašavanja, ali i kako Meta kao jedna od najvećih tehnoloških kompanija u svijetu vidi razvoj digitalnog oglašavanja (za oglašivače i agencije). Osim toga, predstavnici brendova moći će iz prve ruke čuti savjete kako ostvariti svoje ciljeve i kako im Meta može pomoći u tome.

Pročitaj
vitamin D

Sve novosti o SoMo Borcu možeš pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu. Prati i zanimljive sagovornike u podcastu  SoMoCast, koji je realizovan sa streaming platformom Voyo: YouTube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum