Trenutno čitaš
Zašto Ryanair ima najbolji TikTok profil?

Zašto Ryanair ima najbolji TikTok profil?

Afrodita - Essence of Nature
Afrodita - Essence of Nature

Kao jedan od najpoznatijih TikTok naloga, Ryanair TikTok video snimci su čvrst dokaz da je autentičnost element broj jedan koji pokreće uspjeh ove platforme. TikTok je postao vrijedan alat za promociju brendova, a Ryanair zna kako ga najbolje iskoristiti da bi pridobio publiku.

Pokazujući odlične vještine u stvaranju zanimljivog sadržaja uz ograničeni budžet, Ryanair-ova TikTok strategija je odličan izvor inspiracije za brendove.

@ryanair

Free (toilet) refills included 🚽🚻 #Ryanair #freetoilet

♬ original sound – Chris Dapkas

Nije trebalo puno da Ryanair postane poznat na TikToku, dovoljan je bio sarkastičan avion koji govori u svakom videu. Ovi, na prvi pogled, jednostavni videozapisi donijeli su brendu impresivnih 2,1 miliona pratilaca na TikToku što znači da nešto rade dobro.

Pogledom na Ryanair-ov TikTok nalog, postaje jasno kao dan da je TikTok strategija kompanije izvedena i savršeno usklađena sa njenom misijom i mantrom – da se nezaboravna iskustva mogu postići skromnim i minimalnim budžetom. Strategija Ryanair-a na TikToku usmjerena je na jasnu komunikaciju i puno komedije, a kompanija koristi sve trendove koji su popularni na društvenoj mreži kako bi stvorila zabavan sadržaj za publiku.

@ryanair

🎵You know the rules and so do I🎵 #rick #baggage #fyp #ryanair

♬ original sound – fil

Ryanair-ov TikTok uspjeh je rezultat njegovog razumijevanja da je autentičnost ono što vlada društvenim medijima. Umjesto da podstiče prodaju, Ryanair TikTok nalog ima za cilj stvaranje smiješnog i stimulativnog sadržaja s kojim bi njegova publika rezonirala i uključila se.

Takođe, umjesto da se okrene fensi postavkama ili skupim saradnjama, Ryanairova TikTok strategija uključuje jednostavne i duhovite efekte, poput filtera za lice aviona po kojem su poznati TikTok video snimci ovog brenda.

Pročitaj

@ryanair

Every other transition is mid #ryanair #transition

♬ glock in my lap x divine hell – poyson

Ova vrsta manje uglađenog sadržaja pokazala se efikasnom za Ryanair, jer je pomogla u stvaranju veze i odnosa sa svojom publikom, uspješno oblikujući jedinstvenu ličnost brenda. Imajući sasvim drugačiji pristup od većine brendova u svojoj industriji, odvažnost, originalnost i domišljatost Ryanaira veoma su cijenjeni od strane TikTok baze korisnika.

Uvijek ima i onih ljudi koji će neke TikTok videe smatrati neprimjerenim i previše direktnim, možda čak i uvredljivim na neke komentare sarkastičnog aviona, ali za to Ryanair ima jednostavan odgovor koji je ujedno i njegov najpoznatiji slogan: “Catch flights, not feelings”.

 

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum