„Jednom sam rekao da su moji dani modelinga u donjem vešu završeni, ali kada mi je Boss predstavio svoju viziju i uključio moje dobre prijatelje Mert and Marcus u kampanju, jednostavno nisam mogao da odbijem,“ izjavio je Beckham. Podsjetio je i na svoje prethodne modne poduhvate, uključujući saradnje sa Emporio Armani i H&M, dodajući da je nova Boss kolekcija „besprijekorno izrađena“ i da sa ponosom podržava ovaj projekat.
Zvanično predstavljanje kolekcije održano je 30. januara na ekskluzivnom Boss One Bodywear događaju u Lightroom prostoru u Kings Crossu, London. Prisutni su uživali u premijernom prikazivanju kampanjskog filma.
Boss je najavio globalnu marketinšku ofanzivu, uključujući billboard postere na prometnim lokacijama, prisustvo u Boss radnjama i prestižnim robnim kućama, ali i video sadržaj koji će se emitovati na velikim ekranima i streaming platformama poput Amazon Prime, Netflix, HBO Max, Paramount Plus i Sky TV.
Jedno je sigurno – muški donji veš nikada nije bio veći modni fenomen, a David Beckham x Boss One Bodywear kampanja upravo postavljaju nove standarde!