Šta se desi kada glumica mora da ukrade naočale kako bi scena u filmu izgledala što uvjerljivije? Phoebe Dynevor, zvijezda špijunskog trilera Inheritance, zna odgovor.
U režiji Neila Burgera, ovaj film, koji u kina stiže 24. januara, donosi priču o Mayi, mladoj ženi koja pokušava ponovo uspostaviti odnos sa otuđenim ocem (Rhys Ifans), a umjesto toga biva uvučena u opasnu međunarodnu zavjeru.
U jednom od najnapetijih trenutaka filma, Maya odlučuje “posuditi” sunčane naočale iz trgovine na aerodromu. Ali, za razliku od većine filmskih scena, ovaj mini-heist bio je stvaran. Da, stvaran! Dynevor je zaista izašla iz trgovine s naočalama, potpuno neprimijećena od strane osoblja.
Film snimljen iPhone-om
Šta je posebno u vezi s filmom Inheritance? Film je sniman guerrilla stilom, uz minimalnu ekipu od desetak ljudi, koristeći samo iPhone kameru. Umjesto raskošnih setova, ekipa je putovala svijetom, snimajući na autentičnim lokacijama, često među nesvjesnim prolaznicima.
“Morali smo to izvesti u jednom pokušaju,” prisjeća se Phoebe. “Bilo je zastrašujuće jer smo željeli da reakcije osoblja budu autentične.” Reditelj Neil Burger pažljivo je osmislio svaki detalj – od izbora trgovine do scenarija za slučaj da Phoebe bude uhvaćena. Na sreću, plan B nije bio potreban, a naočale su, naravno, vraćene nakon snimanja.
Ne samo običan film, već i društveni eksperiment
Osim naočala, Dynevor je tokom snimanja iskusila još nekoliko nesvakidašnjih trenutaka. Prvi dan snimanja na ulicama New Yorka uključivao je scenu u kojoj glumi pijanu osobu koja puši cigarete i pije tekilu. Iako alkohol nije bio stvaran, reakcije prolaznika bile su i te kako stvarne.
“Jedna majka je povukla djecu dalje od mene, što je razumljivo, ali meni je to bio šok,” kaže glumica. U trenutku kada se policija približila zbog njenog ‘pijanstva’, ostala je u karakteru sve dok nije postalo jasno da bi mogla završiti u stvarnim problemima.
Kako bi zadržala kontinuitet, Dynevor je često ostajala u kostimu i liku tokom čitavih dana snimanja, uključujući i letove na kojima su scene zaista snimane. “Nisam skidala šminku ni kostim. Osjećala sam se kao Maya, čak i kada kamera nije bila uključena.”
Film je dodatno usavršio autentičnost korištenjem digitalnih trikova kako bi zaštitio privatnost slučajnih prolaznika, uključujući zamagljivanje lica i postavljanje obavijesti o snimanju.
Inheritance obećava da će biti mnogo više od klasičnog špijunskog trilera. Sa stvarnim scenama, nervoznim trenucima i minimalnom ekipom, ovaj film donosi dozu adrenalina koja se rijetko viđa na velikom ekranu.
Da li je Phoebe Dynevor savršena špijunka? Sudeći prema ovim nevjerovatnim anegdotama, odgovor je definitivno: da.