Bella Hadid je najavila lansiranje svog vlastitog beauty brenda Orebella. 27-godišnji supermodel predstavila je svoju novu kompaniju apstraktnim trejlerom, uz slogan ‘otkrij svoju alhemiju’.
Supermodel je na Instagramu i TikToku podijelila apstraktni teaser, s natpisom „Orebellu osnovala Bella Khair Hadid. Otkrij svoju alhemiju.” Zajedno sa datumom izlaska 2. maja 2024.
Iako još nije otkriveno šta će kolekcija uključivati, prijava zaštitnog znaka ukazuje da će Orebella biti fokusirana na mirise.
Aplikacija pokriva širok spektar mirisnih proizvoda uključujući mirise, losione za tijelo, ulja za tijelo, šampone, regeneratore i kreme za oblikovanje. Kao i tamjan, difuzore od trske i svijeće.
Za manje od jednog dana, Orebellina Instagram stranica prikupila je 19.000 pratilaca.
Hadid nije jedina zvijezda koja se nedavno probila na tržište ljepote svojom vlastitom kolekcijom.
Umjetnica nagrađena Grammyjem Beyonce je upravo debitovala sa svojim dugo očekivanim brendom za njegu kose Cécred. Kolekcija je formulisana tehnologijom za obnavljanje keratina koja tvrdi da vlaži i jača sve tipove i teksturu kose.
Druge poznate ličnosti u međuvremenu udružuju snage sa već postojećim brendovima koji su u skladu sa njihovim vrednostima. Pamela Anderson je kupila udio u minimalističkom beauty brendu Sonsie, koji se fokusira na pristup njezi kože „manje je više“.