Centar za razvoj karijere i Molson Coors BH, već desetu godinu zaredom organizuje prestižno studentsko takmičenje u rješavanju poslovnih studija slučaja – Jelen Business Case Challenge.
Ovo takmičenje okuplja studente s različitih fakulteta širom zemlje, koji, radeći u timovima pod mentorstvom profesora, nude inovativna i kreativna rješenja za poslovne izazove postavljene od strane kompanije Molson Coors BH.
Kroz ovo takmičenje, studenti ne samo da stiču korisna praktična iskustva, već se takođe takmiče za vrijedne nagrade u rasponu od 300 do 1.200 KM. Osim toga, nerijetko im se pruži prilika za praksu i posao u kompaniji Molson Coors BH, vodećoj pivarskoj korporaciji u zemlji i svijetu.
Razgovarali smo s idejnim tvorcem i koordinatorom takmičenja, profesorom Ljubišom Mićićem s Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci, koji je podijelio svoje utiske: „Ovo je deseta godina za redom kako organizujemo ovo zanimljivo studentsko takmičenje. Svake godine se prijatno iznenadim količinom inovativnosti i kreativnosti studenata iz naše zemlje, ali i iz regiona. Svjedočili smo prezentacijama kojih se ne bi postidili ni iskusni profesionalci, a nekoliko ideja sa samog takmičenja smo i realizovali kroz društveno odgovorne projekte“, rekao je profesor Mićić.
Dosadašnja takmičenja su bila centar inovativnih rješenja uz korištenje virtualne stvarnosti i holograma, web aplikacija kreiranih za potrebe takmičenja, inovativnih načina promocije, ali i savremenih dizajnerskih prijedloga, kao i društveno odgovornih kampanja.
Goran Mišić, brand manager u kompaniji Molson Coors BH je ponosan na deset godina postojanja Jelen Business Case Challenge takmičenja, koji je dao dodatni vjetar u leđa studentima, koji su radili na ozbiljnim projektima i zadacima, čiji je finalni proizvod bio prepoznat i nagrađen.
„Ovo takmičenje, osim što pruža studentima mogućnost da osvoje vrijedne novčane nagrade, predstavlja prozor u svijet stvarnih poslovnih izazova, pripremajući ih za tržište rada. Nastavićemo svoju posvećenost podršci obrazovanju i razvoju mladih ljudi na ovim prostorima te vjerujemo da će Jelen Business Case Challenge ostati bitan događaj u izgradnji talenata i budućih lidera“, istakao je Mišić.
Ukoliko ste student i zainteresovani za učešće u ovom takmičenju, sve informacije možete pronaći na LINKU. Rok za slanje prijava timova je 8. decembar, a za dostavu rješenja 12. decembar 2023. godine.
Pored samog takmičenja, učesnici će i ove godine moći da, potpuno besplatno uzmu učešće u okviru Molson Coors Business Academy. Učesnici će imati priliku da odslušaju predavanja putem platforme Zoom i da se naoružaju znanjem i iskustvom iz prve ruke, dijeljenim od strane eksperata iz različitih oblasti, i to potpuno besplatno. Više o ovoj akademiji i prijavama pronađite na linku.