Trenutno čitaš
7 znakova da si mentalno jaka ličnost

7 znakova da si mentalno jaka ličnost

mentalno jaka ličnost

Mentalna snaga je nešto više od navika i samodiscipline…

Kulturološki gledano, često se mentalna snaga jednostavno poistovjećuje s održavanjem niza navika i samodisciplinom. Međutim, mentalna snaga je šira od ovoga i obuhvata mentalnu fleksibilnost, kao i postojanost. Evo nekih znakova da si mentalno jaka ličnost…

pexels

Tražiš i prihvataš savjete

Traženje savjeta znak je otvorenosti. Prihvatanje savjeta znak je kognitivne i bihevioralne fleksibilnosti to jeste, voljan/voljna si prilagoditi svoje razmišljanje i postupke na temelju novih informacija.

Možeš artikulisati svoje strategije

Ustrajati znači nastaviti ponavljati neku radnju ili naviku, čak i kada se na početku ništa ne postiže. Ljudi koji imaju strategije za rješavanje stresa i izazova, ponekad ustraju na strategiji, poput pokušaja da na isti način uvjere nekoga drugog u svoju tvrdnju. Znak mentalne snage je posjedovanje velikog skupa strategija i fleksibilno prebacivanje između njih, zavisno o situaciji i onom što funkcioniše.

Ako možeš artikulisati svoje strategije za rješavanje problema, donošenje odluka, samoupravljanje i uticaj na druge, to pokazuje da posjeduješ široku lepezu alata. To te sprečava da zaglaviš koristeći istu strategiju, zbog nedostatka alternativa.

Pexels

Složen zadatak možeš rastaviti na korake kojima se može upravljati

Planiranje i redoslijed moždane su funkcije visokog nivoa koje spadaju u kategoriju izvršnih funkcija. Ljudi koji izbjegavaju izazovne zadatke ponekad to čine, jer nisu u stanju planirati i slijediti ih. Oni ne mogu rastaviti zahtjevan zadatak na podložne dijelove, tako da ne bude preopterećujući. Rastavljanje zadataka na manje korake smanjuje izbjegavanje zadataka zbog osjećaja preopterećenosti. S vremenom, izvršavanje složenih zadataka gradi samopouzdanje, vještine i reputaciju vještina i pouzdanosti.

Uživaš vidjeti druge kako pobjeđuju i uspijevaju

Jedna od najvažnijih odrednica kvalitete odnosa je kako ljudi podržavaju jedni druge, kada stvari idu kako treba. Ovo se odnosi na sve vrste veza, od braka preko prijatelja do kolega s posla i porodice. Imaćeš jače veze ako možeš biti sretna/sretan zbog ljudi kada pobijede ili uspiju. To je takođe suptilan znak da se osjećaš sigurno u sebe i da djeluješ na temelju pretpostavke o izobilju prilika, a ne na oskudici i prijetnji.

pexels

Uvijek učiš

Tjelesna snaga i volumen mišića štite od posljedica bolesti i starenja. Isto vrijedi i za mentalnu snagu. Kontinuirano sticanje novih znanja i vještina, pomaže u zaštiti od mentalnih efekata bolesti i starenja. Ako su vještine koje sada svakodnevno koristiš sve vještine koje si naučio/naučila prije 5, 10, 20 godina, to nije dobar znak kontinuiranog učenja. Nove vejštine se stalno moraju učiti i širiti svoja interesovanja.

Razmišljaš o novim idejama

Sposobnost razmišljanja o idejama znak je mentalne snage. Ako imaš zanimljive ideje iz razgovora, čitanja knjige ili slušanja podcasta, ostaje li ti to u mislima i razmišljaš li o tome? Dopustiti da tvoj pogled na svijet i strategije oblikuju nove ideje, jer je to znak mentalne snage i fleksibilnosti.

pexels

Cijeniš širok raspon pozitivnih osobina u sebi

Biti u stanju uvidjeti svoje snage je prednost. Zašto? Što tačnije percipiraš svoje snage, to ćeš bolje vidjeti kako možeš primijeniti svoje snage za postizanje određenih zadataka i suočavanje sa stresom i izazovima.

Pročitaj
adam grant

Kada vidiš da imaš široku lepezu snaga, to će ti pomoći da vidiš mnoštvo načina za rješavanje teških zadataka i situacija. Kada koristiš različite pristupe, pokušaćeš se suočiti s raznolikijim izazovima, postići više i dalje razvijati svoje vještine i snage. Ako ne vidiš svoje snage, nećeš vidjeti kako te snage možeš primijeniti na zadatke na način koji ti odgovara.

Kao što možeš vidjeti na ovoj listi, mentalna snaga nije statična, ona je fluidna i ona se mijenja. Nije samo nivo odlučnosti ili snage volje s kojom se rađamo. Poboljšanje mentalne snage moguće je i vrlo korisno, ne zaboravi paralelno vježbati i više saosjećanja prema sebi i drugima…

Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu i Facebooku.

Izvor: psychologytoday.com

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum