Trenutno čitaš
7 sitnih stvari koje značajno poboljšavaju tvoje zdravlje

7 sitnih stvari koje značajno poboljšavaju tvoje zdravlje

Jysk
Jysk

Postizanje odličnog zdravlja je lakše nego što misliš. Zapravo, postoji nekoliko stvari koje možeš učiniti – koje nemaju apsolutno nikakve veze s dijetom ili vježbanjem – koje mogu ozbiljno poboljšati tvoje blagostanje. Laki su, besplatni su i trenutno ostvaruju ogroman uticaj. Isprobaj ove male stvari kako bi značajno poboljšao/la svoje zdravlje.

poboljšanje zdravlja
Foto: unsplash.com
Smij se više

Istraživanja pokazuju da sretni ljudi žive duže, manje obolijevaju i mogu bolje savladati životne izazove. Ne radi se o pretvaranju da je sve sjajno kada nije; radi se o tome da imaš pozitivan pogled i radiš stvari koje ti donose radost. Provodi vrijeme sa ljudima koji ti izmame osmijeh na lice, radi aktivnosti u kojima pomažeš drugima i vidiš dobro u svijetu. Sve se zbraja.

Pokaži zahvalnost

Prema istraživanju, zahvalnost nudi ogromne prednosti za tvoje fizičko i mentalno zdravlje. Stoga započni svoje putovanje zahvalnosti danas vodeći dnevnik zahvalnosti. Svake večeri prije spavanja napiši nekoliko stvari na kojima si najzahvalniji/a u tom danu i zašto. Takođe, odvoji vreme da se zahvališ ljudima u svom životu koji su ti pomogli – ne samo da je dobar osjećaj, već će oni to zaista i cijeniti.

Vježbaj svjesnost

Svi znamo koliko je stres štetan za naše tijelo, zdravlje, mentalno zdravlje i još mnogo toga. Da bismo ublažili tu napetost, treba da provedemo nekoliko minuta radeći svakodnevnu praksu svjesnosti. Bilo da je to meditacija, šetnja ili čitanje knjige, pronalaženje vremena za tišinu i nasamo sa svojim mislima može učiniti čuda.

poboljšanje zdravlja
Foto: unsplash.com
Provodi vrijeme sa dobrim ljudima

U studiji koja je trajala skoro 80 godina sa Univerziteta Harvard, istraživači su otkrili da su naši odnosi broj jedan faktor za naše zdravlje i sreću. Ne radi se o količini prijatelja koje imaš; sve je u kvalitetu. Imaj bliske prijatelje koji donose radost u tvoj život, podržavaju te kada su teška vremena i izvlače ono najbolje iz tebe. Tvoje tijelo će ti biti zahvalno.

Izađi na sunce

Iako su opasnosti od prekomjernog sunca dobro poznate, našem tijelu je i dalje potrebno malo sunčeve svjetlosti – samo se pobrini da naneseš kremu za sunčanje! Nekoliko minuta dnevnog prirodnog sunčevog svjetla na našoj koži može pomoći da dobijemo vitamin D koji nam je potreban za jače kosti, bolji san i zdravu proizvodnju hormona.

Isključi se

Prosječan Amerikanac provede preko pet sati dnevno na svom pametnom telefonu. Ali prema mini pregledu objavljenom u Frontiers in Psychiatry, previše vremena za telefon je povezano sa svim, od povećanog stresa, depresije, anksioznosti, problema sa spavanjem i još mnogo toga.

poboljšanje zdravlja
Foto: unsplash.com

Život se dešava van ekrana. Živi svoj život. Budi u trenutku. Radi stvari bez potrebe da praviš selfije ili postavljaš IG story. Budi prisutan/prisutna sa svojom porodicom i prijateljima. Počni provoditi manje vremena na svojim uređajima i imaćeš velike prednosti.

Pročitaj

Diši bolje

Prema Kanadskom udruženju za pluća, udahnemo oko 22.000 puta svaki dan. To je nešto što nam dolazi prirodno, ali mnogi ljudi dišu pogrešno podižući ramena i prsa prema nebu. To dovodi do vrlo plitkog disanja i napetih, zategnutih mišića.

Da bi pravilno disao/la, počni da udišeš kroz nos. Zatim se fokusiraj na disanje u stomak i grudni koš, što je mnogo efikasnije. Poništavanjem obrasca disanja možeš ozbiljno pomoći u oslobađanju od stresa, podizanju energije i potpunom poboljšanju raspoloženja.

Spremi se da živiš svoj najbolji, najzdraviji život, počevši što je prije moguće.

Izvor: eatthis.com

© 2022 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum