Trenutno čitaš
5 prednosti praktikovanja joge

5 prednosti praktikovanja joge

Indomie
Indomie

Poznato je da joga služi u svrhu bolje fleksibilnosti, relaksacije i fitnesa, ali ona nam može pružiti mnogo više. Postoje brojne druge koristi od joge. Donosimo ti 5 razloga zašto se uvijek trebaš vratiti prakitikovanju joge…

Foto: Unsplash
  1. Joga njeguje otporan um

Joga zahtijeva duboko disanje i držanje neugodnih položaja tokom sesija koje traju sat vremena ili više. Uprkos poteškoćama pri održavanju ovih teških položaja, većina ljudi uspijeva ostati fokusirana i završiti čas.

Ova otpornost na neugodnosti nas zapravo uči kako da se suočavamo sa neugodnim okolnostima u životu.

Umjesto da se borimo protiv svojih problema, učimo da prepoznamo situaciju, procijenimo šta trebamo učiniti i krenemo naprijed sa svojim životom. Prije ili kasnije, shvatamo da stres i drugi problemi prolaze istom brzinom kojom su i nastali, te možemo primjeniti ovu tehniku pri rješavanju drugih teških situacija u životu.

  1. Pomaže u jačanju tijela

Joga je efikasna i sveobuhvatna praksa poboljšanja fizičke sposobnosti. Postižemo veću snagu, stabilnost, ravnotežu i fleksibilnost. Joga uključuje velike fizičke napore, nivo endorfina se podiže, pa postižemo taj blistavi osjećaj poslije svake sesije.

Foto: Unsplash
  1. Ublažava stres

Svi oni koji su ranije praktikovali jogu, znaju kakav je to „zen“ osjećaj na kraju svake sesije. Odakle dolazi taj osjećaj mira i tišine?

Stanje zena nakon joge izaziva gama-aminobutrijska kiselina, poznata i kao medicinski žargon GABA. To je hemijski glasnik unutar našeg nervnog sistema koji informiše naš mozak da se smiri i opusti.

Prema studijama sprovedenim od strane The Journal of Alternative and Complementary Medicine, joga ima sposobnost podizanja nivoa GABA. U ovoj studiji, učesnici su praktikovali jogu sat vremena. Kao rezultat, njihovi GABA nivoi su povećani za 27%.

Ovaj efekat joge takođe može pomoći u liječenju bolesnika sa ozbiljnom anksioznošću i depresijom, jer poznato je da imaju nizak nivo GABA.

  1. Zabavno je

Osim istezanja mišića, zabavno je vidjeti sebe kako se uvlačimo i prostiremo na mnogo različitih, ponekad čudnih, načina. Pošto smo postali fleksibilniji redovnim praktikovanjem ovog hobija, naša ravnoteža će se postepeno poboljšavati, ostavljajući utisak da nam tijelo postaje lakše.

Sa jogom, čak i najjača osoba na planeti može naučiti kako da se olabavi, savija i okreće, kao gumena traka.

Foto: Unsplash
  1. Održava nas mladima i zdravima

Osim kod genetskih predispozicija, mlađe osobe obično ne doživljavaju probleme sa zglobovima i ligamentima. Ali, kako starimo, naši zglobovi slabe i ligamenti se skraćuju, uzrokujući problem koji se zove artritis, kao i bolove u zglobovima, a i moguće povrede.

Pročitaj

Kada ovo zdravstveno stanje započne, bolovi u zglobovima mogu da variraju od tolerantne do nepodnošljive boli i mogu da dovedu do toga da osoba izgubi svoju slobodu mobilnosti. Ljudi koji boluju od problema sa zglobovima i mišićima, uglavnom teže uspijevaju da žive zdravim stilom života.

Za razliku od drugih oblika fizičke aktivnosti, joga ima pozitivne prednosti kod fleksibilnosti zglobova, ramena, vrata i kičme. Održava naše tijelo agilnim i aktivnim. Zdravstvene prednosti joge čine da se osjećamo kao da nikada ne starimo, čak ni dan.

Praktikovanjem joge upoznaješ sebe bolje i postaje ti jasnije zašto trebaš da pomjeraš svoje fizičke granice.

Ako osjećaš da si pod stresom, joga može biti rješenje za mirniji um, jače tijelo i pozitivan stav prema životnim iskušenjima.

 

Izvor: purposefairy.com

© 2022 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum