Trenutno čitaš
Znaš li zašto čuvene “Louboutins” cipele imaju prepoznatljiv crveni đon?

Znaš li zašto čuvene “Louboutins” cipele imaju prepoznatljiv crveni đon?

Afrodita - Essence of Nature
Afrodita - Essence of Nature

Kod poznatih ličnosti na crvenim tepisima svečanih događaja, vjerovatno primjećuješ da nije samo tepih crven, nego i đonovi cipela svjetskih zvijezda. Odnosno, većina zvijezda nose čuvene Christian Louboutin cipele.

Sean Gallup/Getty Images

I ne kupuju samo filmske i muzičke zvijezde i članovi kraljevske porodice cipele Christiana Louboutina; jer više od pola miliona pari cipela se proda svake godine. A te cipele nisu nimalo jeftine kreću se od 500 do 6000 dolara. Svaki par cipela se ručno izrađuje u Italiji, a svaki pojedinačni dizajn cipela počinje skicom koju je napravio sam dizajner Christian Louboutin. Osim toga, tu je i taj kultni crveni đon, koji vrhunskim štiklama dodaje pravu količinu privlačnog glamura. Ali odakle su ti crveni đonovi uopšte došli?

Poput mnogih divnih stvari na ovom svijetu, stvaranje Louboutin štikle sa crvenim đonom, koje su osvojile svijet 1990-ih i koje od tada nisu izašle iz mode, desilo se sasvim slučajno. Christian Louboutin je rođen u Parizu 1963. godine i počeo se zanimati za modu vrlo rano u životu. Intereseovanje za modu djelimično pripisuje svojim sestrama, a ima ih 3. Odrastanje u ženskom okruženju, omogućilo mu je da iz prve ruke vidi ono što žene cijene i čemu se nadaju da će pronaći u modi.

Počeo je skicirati obuću u tinejdžerskim godinama, a u svom profesionalnom životu nastavio je dizajnirati cipele za velike kompanije poput Chanela. Početkom 90-ih godina odlučio je pokrenuti vlastiti posao s obućom i nastala je pariška radnja, koja će prerasti u Louboutin carstvo cipela.

SARAH RUFCA

Nakon što je stvorio svoju drugu kolekciju cipela i stavio ih u radnje, dizajner je osjetio da jednom od njegovih dizajna nešto nedostaje. Iznenada inspirisan bočicom jarko crvenog laka za nokte, kojom je njegova asistentica lakirala nokte, zgrabio je bočicu i prelakirao donji dio cipele u crveno. Svidio mu se izgled. I tako je stvorena njegova prepoznatljiva ženska štikla sa crvenim đonom.

Dok visok kvalitet i modni smjer brenda Louboutin ima veze s njegovim uspjehom, još jedan razlog zašto ljudi vole ove cipele je filozofija, koju dizajner održava o tome čemu služi moda i kako može poboljšati živote ljudi na smislen način. „Moda je sredstvo komunikacije i dizajneri prenose sreću – stavljajući osmijeh na lica ljudi kada nose vaš dizajn“, rekao je Christian Louboutin. Dizajner smatra da komunikacija i samoizražavanje mogu mnogo doprinijeti tome, da ljudi različitog porijekla razumiju jedni druge.

Pročitaj
rumenilo

VALERY HACHE/AFP/Getty Images

“Moda je nekada bila veoma elitistička 60-ih do 70-ih godina. Danas je postala demokratska, ogromno sredstvo komunikacije između toliko različitih zajednica, izraz singularnosti, predstavljanje interesa iz toliko zemalja. Modna zajednica se proširila i to je dobra stvar”, poručuje salvni dizajner.

Christian Louboutin je takođe iskoristio svoju vrlo vidljivu poziciju, da stavi u centar pažnje društvena pitanja od velike važnosti za njega. Često pomaže zajednicama i pojedincima, čiji glasovi i priče često ne dopiru do reflektora i koji zaslužuju da budu viđeni, saslušani i tretirani s pažnjom i poštovanjem. Donira u dobrotvorne svrhe od prodaje svojih kolekcija cipela i torbi.

Izvor: thelist

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum