Trenutno čitaš
Tony Durham dolazi na 9. Sarajevo Marketing Summit!

Tony Durham dolazi na 9. Sarajevo Marketing Summit!

ORBIZ konferencija
ORBIZ konferencija

Na 9. Sarajevo Marketing Summitu, 12. i 13. oktobra učesnici će imati priliku ekskluzivno poslušati svjetski priznatog stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca Tonyja Durhama ex P&G director of Shopper Design Evropa, Indija, Bliski istok i Afrika, koji će na najvećoj marketinškoj smotri u regionu govoriti o tome “Kako iskoristiti znanje o ponašanju potrošača na mjestu prodaje”.

Foto Sarajevo Marketing Summit

Iskoristi jedinstvenu priliku i poslušaj predavanje svjetski poznatog marketing stručnjaka na 9. Sarajevo Marketing Summitu!

Tony Durham rođen je u Velikoj Britaniji. Svoju karijeru počeo je davne 1982. godine u kompaniji “Procter & Gamble”, gdje je ostao 35 godina. Tokom svog rada za “P&G”, Durham je obučavao neke od direktora vodećih svjetskih brendova o tome kako mogu da promjene svoje poslovanje, tako da bolje odražava potrebe kupaca i poveća profite. Posljednju deceniju njegovog rada u ovoj firmi obilježio je rad na poziciji Director SBD za oblast Evrope, Indije, Afrike i Srednjeg Istoka.

Foto Sarajevo Marketing Summit

Sljedeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvijanje koncepta regionalnih “First Moment of Truth (FMOT)” centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini skupljanjem i korištenjem najboljih praksi i relevantnih znanja o ponašanju kupaca. Ovi centri su vremenom postali mjesto gdje su kompanije mogle da testiraju efikasnost svojih ideja pomoću fizičkih instalacija i virtuelne stvarnosti. Danas su ovi centri prisutni širom svijeta i predstavljaju važan adut za mnoge svjetske kompanije.

Tony Durham Consulting Limited

Pročitaj
Moscow Fashion Week

Godine 2017. Durham je osnovao vlastitu konsultantsku kompaniju, “Tony Durham Consulting Limited”, sa ciljem da pomogne kompanijama u izradi strategija i povećanju prihoda pomoću znanja koje je usvojio o psihologiji kupaca. Ova konsultantska firma nudi usluge treninga i podučavanja vlasnika kompanija i brend menadžera o psihologiji kupaca i utjecaju faktora kao što su dizajn paketa, pozicioniranje polica i oglašavanje na prodaju i potrošačko iskustvo.

Ultra magazin je jedan od medijskih partnera 9. Sarajevo Marketing Summit-a. Više informacija o konferenciji potraži OVDJE.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum