Lakoća, ljepota i ženstvenost… Virginie Viard je sakupila sve ove vrijednosti i predstavila ih kao Chanel proljećnu haute couture reviju. Iako ona nikada ne prati temu do kraja, Viardova pozadinska ideja bio je balet, provlačeći ga kroz kolekciju koja je u centru pažnje imala Chanelov prepoznatljivi komplet.
Revija je počela očiglednim naklonom za Gabrielle Chanel u šifonskom Pierrot ruffu koji je nosila Margaret Qualley preko krem sakoa od tvida, malene suknje s pelmetom prekrivene dužom bijelom suknjom od tila i debelim bijelim hulahopkama.
Kolekcija se kretala od bijele do fondant pastela i nazad. Ako još nismo shvatili ideju o plesačici, potvrda je u potpunosti stigla s jednim od najvažnijih događaja u reviji: crnim strukiranim kaputom i punom baletskom suknjom.
Ono što klijenti ove kuće traže u njenoj superluksuznoj haute couture je neopisivo čudo ručnog rada. Mogli smo vidjeti neke izvanredne tehnike: bež odijelo sa skraćenim sakoom koje je izgledalo kao da oponaša tvid otvorenog tkanja napravljeno od nečega što je možda bilo vez od rafije; ružičasta haljina od šifona sa steznikom i nekoliko lepršavih, tekstilno-umjetničkih mašnica pomiješanih u suknjama.
Finale je, naravno, bila Chanel mlada. Za haljinu s poetskim balon rukavima od šifona nosila je malenu srebrno-bijelu tuniku i vukla je metre bijelog tila kao šlep. Romantično, dekorativno, ali utemeljeno u svojevrsnoj savremenoj stvarnosti.