Trenutno čitaš
Nekoliko trikova koji će ti pomoći protiv znojenja

Nekoliko trikova koji će ti pomoći protiv znojenja

Osobe sklone povećanom znojenju tokom vježbanja, noću, pa čak i u stresnim trenucima, naročito brinu o ovom problemu kada dođu ljetni dani. Ali imamo nekoliko trikova koji ti mogu pomoći.

Odaberi prirodne materijale

protiv znojenja
Pinterest

Što je materijal više prozračan i lagan, to će biti bolji za ublažavanje nelagode izazvane znojenjem. Veoma je važno da odabereš odjevne predmete od 100% pamuka. Pamučne haljine su idealan odabir za toplo vrijeme, obično sa uzorcima, koji najbolje prikrivaju neizbježne tragove znoja. Viskoza i bambusovi materijali, takođe su odlični i čarobni na dodir.

Lan je vrlo prozračan i neće se zadržavati na znojnoj koži, posebno u voluminoznijim krojevima poput haljina, kaftana i lepršavih bluza. Ali, znaj da se može brzo gužvati. Lanena i pamučna mješavina može smanjiti stvaranje nabora u odnosu na 100% laneni materijal.

Lepršavi i široki krojevi

Asos

Jedina stvar gora od osjećaja kao da si u sauni, je da te guši previše uska odjeća na vrućim temperaturama. To se posebno odnosi na donji dio tijela, zbog čega su farmerke često nepoželjne u ovim situacijama.

Umjesto toga, isprobaj neke hlače širokih nogavica i culottes hlače, glamurozne siluete koje izgledaju savršeno, a daju osjećaj prozračnosti i udobnosti. Slično je i sa maxi suknjama.

Pročitaj

Puder protiv znojenja

protiv znojenja
Stylecaster

Još jedno korisno sredstvo za znoj je puder koji apsorbira vlagu napravljen posebno za osjetljive dijelove, na primjer ispod grudi.  Puderi takođe mogu smanjiti znoj u ostalim naborima i dijelovima sklonim znojenju.

Spriječi bolne osipe na unutrašnjosti butina

protiv znojenja
Knix

Pored mirisa, još jedna neugodna i potencijalno bolna nuspojava pretjeranog znojenja je osip s unutrašnje strane butina. Iako nosiš široke i prozračne materijale, nosi kratke pamučne hlačice (bisiklističke ili šorts) ispod suknje ili haljine, kako bi spriječila ovu pojavu, a ovaj dio tijela možeš i lagano napuderisati i tako spriječiti dodatno znojenje.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum