U Parizu je moda uvijek više od odjeće. To je doživljaj, atmosfera i priča koju dizajneri ispisuju kroz svaku kolekciju. Nicolas Ghesquière, kreativni direktor Louis Vuittona, ovog puta je publici priredio iskustvo koje briše granicu između luksuza i intime.
Njegova kolekcija za proljeće/ljeto 2026. predstavljena je u ljetnim apartmanima kraljice Ane Austrijske u Louvreu, u prostoru koji odiše istorijom i raskoši, ali je istovremeno osmišljen da podsjeti na osjećaj doma.
Apartmani u Louvreu pretvoreni su u elegantan spoj epoha, od freskama oslikanih plafona do Art Deco fotelja. Scenografkinja Marie-Anne Derville osmislila je prostor kao savremeni stan u kojem se spajaju komadi namještaja iz različitih perioda, kreirajući atmosferu u kojoj bi se i kraljica Ana osjećala opušteno. Na tom mjestu, gdje sunce prolazi kroz lučne prozore, moda je dobila intiman ton, kao da se svaki model šeta po sopstvenom dnevnom boravku.
Inspiracija je bila jasno postavljena: odijevati se prvenstveno za sebe, a ne za publiku. Zato su kroz pistu prodefilovali komadi koji podsjećaju na luksuzne pidžame, svilene haljine i lagane ogrtače, ali i na strukturirane jakne i kožne komade spremne da se nose i van kuće. Ghesquière je majstorski spojio privatni i javni prostor mode, pokazujući da komad u kojem se osjećaš ugodno može biti jednako glamurozan kao i haute couture haljina.
Sve je dizajnirano s nevjerovatnom preciznošću, ali i dalje dovoljno mekano i udobno da se poželi nositi svaki dan.
Kolekciju su podržali ambasadori i muze brenda, Zendaya, Emma Stone, Lisa i Jaden Smith, koji su svojim prisustvom dodatno naglasili ideju da moda treba da bude lična i autentična. Cijeli doživljaj upotpunila je naracija Cate Blanchett, koja je recitovala stihove pjesme This Must Be the Place grupe Talking Heads, podsjećajući da je dom mjesto gdje možemo biti najviše svoji.
Louis Vuitton je ovim prikazao da luksuz ne mora uvijek značiti spektakl. Ponekad je najveći luksuz upravo mogućnost da se osjećaš slobodno i udobno, u komadima koji odražavaju tvoju ličnost. Kolekcija proljeće/ljeto 2026. podsjeća da je moda putovanje kroz sopstveni prostor; intiman, razigran i autentičan.