Trenutno čitaš
Jedan „lijeni dan“ sedmično može pomoći u smanjenju stresa, visokog krvnog pritiska i poboljšanju mentalnog zdravlja

Jedan „lijeni dan“ sedmično može pomoći u smanjenju stresa, visokog krvnog pritiska i poboljšanju mentalnog zdravlja

lijeni dan

Ako si osoba koja ima tendenciju da se osjeća krivom zbog lijenog dana, nemoj!

Ispostavilo se da samo jedan lijeni dan u sedmici zapravo može povećati produktivnost, sreću i dobrobit, učiniti čuda za tvoje mentalno zdravlje, pa čak i smanjiti stres i visok krvni pritisak!

Pinterest

Ali šta se podrazumijeva pod „lijenim danom“? Ono o čemu ovdje govorimo je da uzmeš malo vremena, ne radiš ništa što je na tvojoj listi obaveza, ne provjeravaš e-poruke u vezi s poslom, ne odgovaraš na poslovne pozive. Govorimo o tome da si cijeli dan u pidžami, da drijemaš, da radiš stvari koje stvarno voliš – gledaš omiljene serije, jedeš dobru hranu bez brige o kalorijama – uživaš u jednostavnim životnim zadovoljstvima!

Tim Grey, biohaker za optimizaciju zdravlja, stručnjak za psihologiju, preduzetnik i globalni govornik rekao je: “Ako ne odaberete dan za opuštanje, vaše tijelo će ga odabrati umjesto vas. Znate da je to istina. Ako to priznate sebi. Opuštanje je zaista preteča produktivnijeg života“.

“Često mislimo da produktivnost znači raditi. Nije. Produktivnost znači donošenje namjernih izbora prema cilju. A ponekad bi taj izbor mogao biti da imamo lijen dan. Nismo stvoreni da idemo brzinom od 100 milja na sat 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, a da ne zastanemo da udahnemo i uvidimo svoje okruženje“.

Pinterest

Dakle, koje su neke od predloženih prednosti ako uvedeš jedan lijeni dan?

Ako se neko vrijeme ne osjećaš 100%, postoji šansa da je to zbog nagomilanog stresa. “Stres zapravo ubija, a slobodni dani mogu vas spasiti od čitavog života neobjašnjivih fizičkih i mentalnih problema i hroničnih bolesti”, kaže Grey.

Ako radiš ili čak samo provodiš mnogo vremena razmišljajući o poslu tokom svojih slobodnih dana, dugoročno će to vjerovatno imati negativan uticaj na produktivnost. „Odmaranje i slobodno vrijeme će vam zapravo omogućiti da radite daleko bolje i efikasnije na duge staze“, kaže Grey. “To znači poboljšane kognitivne sposobnosti, kreativnost i snagu volje. Kao i mnogo manje stresa, bolje raspoloženje i sveukupno bolji ishod”, kaže Grey.

Pročitaj
trbušnjaci

Grey predlaže da pokušaš da osiguraš raspored radnog vremena i poštuješ lično radno vrijeme, ali i da znaš kada da se isključiš. “Prestanite stalno provjeravati svoje e-mailove i SMS-ove i biti stalno dostupni,” kaže on. „Isključite se, čak i ako je to samo na jedan dan“. “Ljudi koji idu na odmor imaju manji stres, manji rizik od srčanih bolesti, bolji pogled na život i više motivacije za postizanje ciljeva.”

S druge strane, imao je još jedno posljednje upozorenje za sve nas. „Budite vođeni misijom, ali znajte kada vam treba vremena da se fokusirate na sebe“, kaže on.

Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu i Facebooku.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum