Trenutno čitaš
Nova era za italijanski brend: Donatella Versace napušta kreativno vodstvo

Nova era za italijanski brend: Donatella Versace napušta kreativno vodstvo

donatella versace
Afrodita - Di-Peptide Innovation
Afrodita - Di-Peptide Innovation

Donatella Versace, dugogodišnja kreatorka i lice luksuznog modnog brenda Versace, zvanično se povlači s pozicije kreativne direktorice.

Ali, Donatella ne ide nigdje. Umjesto toga, preuzima novu ulogu glavne ambasadorke brenda, fokusirajući se na filantropske projekte i crveni tepih, dok kreativno vodstvo prepušta Dariu Vitaleu.

Odlazak Donatelle Versace s čela dizajnerskog tima označava kraj jedne ere za kuću Versace. Nakon što je 1997. godine, poslije tragične smrti svog brata Giannija, preuzela ulogu kreativne direktorice, Donatella je nastavila graditi brend na temeljima luksuza, seksepila i pop kulture. Bila je odgovorna za neke od najikoničnijih trenutaka u modnoj industriji, poput legendarne Versace haljine koju je Jennifer Lopez nosila na dodjeli Grammy nagrada 2000. godine – koja je inspirisala kreiranje Google Images pretrage.

jennifer lopez versace
Getty Images

Nije samo modom oblikovala Versace. Kroz decenije je razvila prepoznatljiv stil i postala oličenje brenda, nosivši vlastite kreacije i živeći viziju luksuza i moći. Radila je sa zvijezdama poput Madonne, Lady Gage i supermodela iz svih generacija, od Naomi Campbell do Gigi Hadid. Njena sposobnost da spaja modu i pop kulturu zacementirala je Versace kao brend koji ne samo da odijeva slavne već i kreira kulturne momente.

Ko je Dario Vitale?

Od aprila 2025. godine, kreativnu palicu preuzima Dario Vitale, donoseći svježu viziju u kuću Versace. Vitale, dosadašnji direktor dizajna i imidža u Miu Miu, dokazao se kao talent koji zna kako balansirati avangardu i komercijalni uspjeh. Njegov dolazak nije samo stilska promjena, već i potencijalni korak ka finansijskoj stabilizaciji brenda, s obzirom na glasine da Prada grupa planira kupovinu Versacea.

Iako Vitale nije poznato ime u mainstream modnim krugovima, njegov rad u Miu Miu govorio je za njega: pod njegovim vodstvom, brend je ostvario rast prihoda od 58%, a prodaja je porasla za čak 93% u protekloj godini. U izjavi povodom preuzimanja nove pozicije, Vitale je izrazio čast što će biti dio brenda koji su stvorili Gianni i Donatella, dodajući da je Versace “moćna modna kuća s neponovljivim naslijeđem.”

Pročitaj
led terapija za kosu

Versace jesen/zima 2025
Versace jesen/zima 2025 (getty images)

Kraj porodične ere?

Ovo je prvi put u skoro 50 godina da porodica Versace neće biti na čelu kreativnog smjera brenda. Ipak, Donatella ostaje prisutna, kako u srcima ljubitelja mode, tako i u samoj kompaniji. Njena uloga ambasadorke znači da ćemo je i dalje viđati na crvenim tepisima, u kampanjama i u borbi za važne humanitarne ciljeve.

Modna industrija prolazi kroz stalne promjene, ali jedno je sigurno – Versace ostaje sinonim za glamur, odvažnost i neprolaznu moć italijanske mode. Ono što ostaje da vidimo jeste kako će Vitale reinterpretirati ovaj luksuzni DNK i kojim putem će povesti brend u budućnost.

Prati nas

   

© 2025 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum