Šta čini jedan kozmetički proizvod pravom ikonom? Možda je to inovacija koja redefiniše cijelu kategoriju. Ili sposobnost da osvoji srca generacija žena, od baka do unuka. Kada je reč o moći da izdrži test vremena, jedan proizvod se ističe kao neprikosnoveni klasik – Clinique Black Honey ruž.
Od svog lansiranja 1971. godine, ovaj ruž je postao sinonim za univerzalnu ljepotu i praktičnost, prilagođavajući se potrebama modernih žena kroz decenije. A sada, zahvaljujući TikToku i Gen Z generaciji, ova “medena” nijansa ponovo osvaja svijet. Pa, šta je zapravo tajna njegovog neprolaznog šarma?
@tashlicious #cliniqueblackhoney #almostlipstickblackhoney #almostlipstick #blackhoney #preporukice
Sve je počelo sa Carol Phillips, osnivačicom Clinique-a, koja je 1971. osmislila formulu u staklenoj teglici koja je izgledala poput – pogađaš – crnog meda. Pravi preokret dogodio se 1989. godine, kada je brend lansirao “Almost Lipstick” u elegantnoj, tankoj tubici. Bila je to savršena kombinacija ruža i sjaja – lagan za nanošenje bez ogledala, idealan za žene koje su balansirale između posla, porodice i društvenih obaveza.
Ova formula redefinisala je šminkanje, donoseći novu dimenziju praktičnosti i suptilne elegancije u vreme kada su dominantne bile jarke, pune boje.
@mimiermakeup @Clinique black honey for life
Black Honey nije samo ruž – to je gotovo čarobna nijansa bogate šljive koja izgleda drugačije na svakoj osobi. Njegova lagana formula se topi na usnama, pružajući diskretan, ali zavodljiv sloj boje koji komplimentira svim tonovima kože.
Tekstura? Zamisli sočan balzam – bogat, hidratantan, sa suptilnim sjajem koji naglašava prirodnu boju usana. Bez mirisa, hipoalergen i slojevit, ovaj proizvod je savršen saveznik, bilo da se šminkaš kod kuće, u autu ili na pauzi između sastanaka.
@stilizovana Jeste li već probali popularni @Clinique Black Honey karmin? 🥰🩷 Sada je tu i još jedan, Pink Honey. Dostupni su u @jasminovtiktok 🩷 #sminka #sminkanje #cliniqueblackhoney
Od originalnog ruža, Black Honey se proširio na čitavu liniju proizvoda. Danas imamo olovku za usne, rumenilo, maskaru, pa čak i Cheek Oil koji se rasprodaje brzinom svjetlosti. Njegova mlađa sestra, “Pink Honey,” donosi svetliju, Y2K inspirisanu varijantu.
Svaki od ovih proizvoda ima sopstvenu legiju obožavateljki, ali jedno ostaje isto – nepogrešivi DNK kultne nijanse koja je osvojila svijet.
Clinique prodaje oko sedam Black Honey ruževa svake minute širom svijeta. Ali prava potvrda njegove ikoničnosti dolazi sa TikToka, gde #BlackHoney i dalje generiše hiljade novih videa mjesečno. Influenserke i profesionalni šminkeri ga nazivaju “jedinim ružem koji ti treba,” a trendovi ga preporučuju kao “kupovinu za koju se trči.”
Možda si ga nosila u 90-im, a možda ga tek sada otkrivaš na TikToku.