Trenutno čitaš
Čaša vina je dobra za zdravlje. Mit ili istina?

Čaša vina je dobra za zdravlje. Mit ili istina?

Pravo je zadovoljstvo podijeliti čašu vina sa prijateljima za večerom ili popiti pivo, tokom druženja u lokalnom baru. Ovo zadovoljstvo je često pojačano čestim naslovima u kojima se veličaju vrline razumnog konzumiranja alkohola, sa studijama koje tvrde da je čaša vina, na primjer, dobra za naše srce ili imunološki sistem.

čaša vina za zdravlje
Foto: unsplash.com

Međutim, najnovije istraživanje kaže drugačije…

Kardiovaskularne koristi mogu proizaći iz aerobnih vježbi, poput trčanja ili hodanja, ili iz podsticanja cirkulacije kroz niz vježbi istezanja. Međutim, kada su u pitanju opcije ishrane, alkohol samo povećava rizik od srčanih bolesti, a ne smanjuje ga.

Istraživanje, koje su objavili naučnici sa britanskog Univerziteta Anglia Ruskin, proučavalo je dokaze koje je dostavilo 350.000 stanovnika Velike Britanije u dobi između 40 i 69 godina. Ispitali su podatke koji sežu unazad sedam godina, otkrivši da čak i umjereno ispijanje alkohola povećava rizik od kardiovaskularnih bolesti.

Istraživači su proučavali ljude,  koji su pili manje od 14 jedinica alkohola sedmično, što je granica koju su preporučili glavni medicinski službenici Velike Britanije. Poređenja radi, čaša piva ili velika čaša vina bila bi otprilike dvije jedinice, zavisno od jačine. Za one koji umjereno piju, svakih dodatnih 1,5 čaše piva sa 4% alkohola je povezano sa 23% povećanim rizikom od kardiovaskularnog događaja.

čaša vina za zdravlje
Foto: unsplash.com

Glavni autor dr. Rudolph Schutte, rekao je: “sugerisanje zdravstvene koristi od niske do umjerene konzumacije alkohola najveći je mit, otkad nam je rečeno da je pušenje dobro za nas.”

Iako su oni koji piju vino patili od nižeg nivoa koronarne bolesti srca, drugi faktori kardiovaskularnog rizika su i dalje bili visoki. Pristranosti postoje u starim istraživanjima, kao što je korištenje osoba koje ne piju kao referentne grupe, kada mnogi ne piju iz razloga postojećeg lošeg zdravlja.

Pročitaj

Jedini odgovor je da piješ manje i preduzmeš druge mjere za očuvanje zdravlja srca, kao što je više kretanja. To ne mora biti naporna vježba: nešto jednostavno poput 30-minutne šetnje dnevno, može ti donijeti dosta prednosti.

Istraživanje je pokazalo, da je hodanje “prvi korak u prevenciji kardiovaskularnih bolesti”, a ubacivanje raznih aplikacija u naše mobilne uređaje, bilo je vrlo efikasno u povećanju broja koraka pojedinca.

Izvor: fitandwell.com

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum