Trenutno čitaš
Nova Apple iPad Pro reklama izaziva bijes: ‘Destrukcija ljudskog iskustva’

Nova Apple iPad Pro reklama izaziva bijes: ‘Destrukcija ljudskog iskustva’

Apple iPad Pro
NLB Banka - Okvir pomoći
NLB Banka - Okvir pomoći

Apple reklama za novi iPad Pro tablet koji prikazuje industrijsku presu kako bukvalno krši TV, muzičke instrumente, knjige i još mnogo toga izazvala je bijesnu reakciju među mnogima u Hollywoodu i drugim kreativnim industrijama.

Reklama pod nazivom “Crush!”, prikazuje niz različitih objekata – uključujući gramofon, klavir, gitaru, stari TV, kamere, pisaću mašinu, knjige, limenke i tube za boje — kao se kompresuju u novi iPad Pro. Spot je snimljen uz pjesmu Sony i Cher “All I Ever Need Is You”, piše Variety.

Ideja je, naravno, da iPad Pro tablet omogućava gledanje TV serija i filmova, slušanje i kreiranje muzike, igranje igrica, čitanje knjiga, fotografisanje, snimanje video zapisa i još mnogo toga u elegantnom obliku koji je tanji nego ikad.

Ali reklama je više protumačena kao vizualni prikaz razaranja kulturnih industrija. “Destrukcija ljudskog iskustva. Ljubaznošću Silicijumske doline”, prokomentarisao je glumac Hugh Grant na X.

Režiserka i glumica Justine Bateman, koja je bila savjetnica SAG-AFTRA za pitanja umjetne inteligencije, imala je sličnu nevjerovatnu reakciju: „Zaista, šta nije u redu s vama?“.

Producent, režiser i pisac Asif Kapadia napisao je: „Ne znam zašto je iko mislio da je ova reklama dobra ideja. To je najiskrenija metafora za ono što tehnološke kompanije rade umjetnosti, umjetnicima, muzičarima, kreatorima, piscima, filmskim stvaraocima: stisnu ih, koriste ih, ne plaćaju dobro, uzmu sve, a zatim kažu da su sve kreirali oni.”

Režiser Reza Sixo Safai podijelio je verziju iPad Pro reklame koja se prikazuje u obrnutom smjeru, komentarišući: “Hej @Apple, popravio sam ovo za vas.”

Apple je dugo poznat po izradi reklama koje podižu obrve i prkose konvencionalnoj mudrosti. Kompanija je, na kraju krajeva, jednom koristila slogan “Think Different”.

Apple je najavio novi iPad Pro, navodeći njegov „zapanjujuće tanak i lagan dizajn“, dostupan u modelima od 13 i 11 inča sa srebrnom ili „svemirsko crnom“ završnom obradom.

Za još više sadržaja zaprati nas na Instagramu i Facebooku.

© 2024 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum