Tokom oktobra, kompanija Avon je u okviru Avon Fonda za borbu protiv raka dojke, pokrenula kampanju pod nazivom – „Voli svoje grudi“ s ciljem podizanja svijesti o karcinomu dojke. Kampanja je fokusirana s ciljem pokaže svim ženama, koliko je bitno voljeti svoje grudi, ova kampanja je poslužila i kako bi što veći broj žena motivisali na redovno vršenje pregleda i samopregleda dojki.
„Važnost samopregleda, pregleda i rane dijagnostike u borbi protiv karcinoma dojke su jako važni. Voljeti svoje grudi treba biti imperativ svakoj ženi kako bi se efikasno borili protiv ove bolesti. “, istakla je Šejla Korjenić, PR kompanije Avon.
“Kreirani su i posebni viber stikeri, kako bi došli do što većeg broja žena kojima je važno prenijeti ovu poruku. Iako je mjesec borbe protiv raka dojke iza nas, podizanje svijesti ovoj bolesti je nešto što je neprestano i zato pozivamo sve žene i muškarce, da podijele naše viber stikere sa njima dragim osobama, kako bi ih podstaknuli da brinu o svom zdravlju” istakla je Šejla Korjenić.
Avon stikere pronađite na ovom linku



Kompanija Avon kontinuirano, tokom cijele godine, prikuplja sredstva za aktivnosti usmjerene za borbu protiv raka dojke prodajom proizvoda označenih rozom vrpcom, čiji je cjelokupan neto profit namijenjen ovim aktivnostima. Upravo zahvaljujući sredstvima od prodaje ovih proizvoda organizuju se ovakve kampanje i doniraju sredstva u lokalnu zajednicu.

Uputstva kako najjednostavnije izvršiti ovaj pregled kompanija Avon je ove godine pripremila i u vidu edukativnog videa, koji se nalazi na ovom linku.
„Nizom aktivnosti u borbi protiv raka dojke smo obilježili mjesec iza nas: od učešća u programu „Mama budi zdrava” koje je organizovalo Udruženje „Iskra” iż Banjaluke u dvije osnovne škole na području ovog grada, preko predstavljanja Avon fonda za borbu protiv raka dojke na brojnim lokacijama poput Cinestar kina širom Bosne i Hercegovine, druženja sa studentima SSST univerziteta u Sarajevu, pa sve do već navedenih organizovanih besplatnih pregleda dojki. Sve aktivnosti koje radimo za cilj imaju podizanje svijesti o ovoj bolesti i borbu protiv nje. #volisvojegrudi univerzalna je poruka koju treba prenositi konstantno, a ne samo tokom mjeseca oktobra i osnažiti na taj način žene da brinu o svom zdravlju“, poručili su iz kompanije Avon.












