Dugo očekivani trenutak stigao je 1. oktobra u Parizu, Jonathan Anderson predstavio je svoju prvu Dior žensku kolekciju. Modni svijet je nestrpljivo čekao da vidi kako će dizajner, poznat po svom radu u Loewe i vlastitom brendu JW Anderson, preoblikovati naslijeđe jedne od najvažnijih modnih kuća.
Njegov debi u Tuileries vrtovima bio je više od obične revije, bio je to spektakl koji je spojio Diorovu bogatu prošlost i potpuno novu viziju budućnosti.
Show je počeo na neuobičajen način. Na ogromnoj obrnutoj piramidi prikazan je Adam Curtis, režirani kratki film koji je spojio trenutke iz istorije Diora, od samog Christiana Diora i njegovih “cvjetnih žena”, preko Galliana i njegovog teatra, pa sve do Marie Grazie Chiuri i njene umjetničke vizije. Kao da je publika gledala Diorov vlastiti Pandorin kovčeg, iz kojeg su modeli izlazili poput fantoma prošlih dekada – ali u Andersonovom prepoznatljivom stilu.
Prije nego što je ijedan model zakoračio na pistu, publika je dobila ekskluzivan uvid u VIP pripreme, snimke proba i dolazak poznatih gošći poput Anye Taylor-Joy, Jennifer Lawrence, Taylor Russell i Grete Lee. Anderson je i ranije pokazao da mu je važno da fanovima otvori vrata iza kulisa, ali ovdje je to postalo dio narativa: Dior kao globalni jezik kojem svi mogu prisustvovati, makar virtuelno.
Na samoj pisti, Anderson je poveo publiku na modno putovanje koje spaja prošlost i budućnost. Njegove Dior žene nose francuske vojničke kape uz mini suknje od teksasa, prozirne haljine koje podsjećaju na siluete 18. vijeka, ali i detalje koji su čista igra, poput mašne koja se zapliće oko košulje ili perja koje se pojavljuje na prstima cipela umjesto na šeširima. Tu su i Andersonovi omiljeni oblici poput zvonastih linija, sada pretočeni u Diorov DNK.
Peter Philips, Diorov kreativni direktor za šminku, opisao je beauty look kao “osvježenu, romantičnu stranicu”. Koža je bila svježa, gotovo prozračna, s rumenilom u nijansama Rosewood i Berry, dok je kosa Guido Palaua padala slobodno i ležerno. “Ovo je romantičnija, nježnija vizija, nasuprot oklopnoj koži koju smo imali ranije”, rekao je Philips, naglašavajući kako se čeka cvjetanje, doslovno i metaforički.
Andersonov debi nije samo kolekcija, već filozofija. On Dior vidi kao veliko poglavlje svjetske mode u koje sada upisuje svoje stranice, mješavinu romantične senzualnosti, mladalačke ironije i dubokog poštovanja prema istoriji kuće. Kao što je napisao u bilješkama kolekcije: “Ne brišem prošlost, već je odlažem u kutiju kojoj se uvijek mogu vratiti.”