Zamisli šator oslikan bojom ljetnog neba u srcu Kensington Palace vrta, dok iz zvučnika odjekuju rifovi Black Sabbath, a modeli koračaju po zemljanoj pisti kao da gaze kroz blato Glastonbury festivala. Upravo u takvoj atmosferi Daniel Lee je predstavio Burberry proljeće/ljeto 2026 kolekciju i dao joj dušu britanske muzičke scene.
Rock’n’roll estetika na pisti
Lee je inspiraciju pronašao u decenijama subkultura, od psihodelije šezdesetih, preko punk energije sedamdesetih, pa sve do indie sleaze stila 2010-ih. Rezultat? Skinny šalovi, heklane mini haljine, resice, acid-wash teksas, tartan kaputi i odijela koja su izgledala kao da su spremna za koncert The Ramones. Na pisti su se pojavile i moderne varijacije franš-hardy glamura, poput srebrnih mini haljina koje su sjajile poput disko kugle pod reflektorima.
Nova vizija Burberry klasika
Ono što je posebno oduševilo jeste način na koji je Lee reinterpretirao vanvremenske Burberry simbole. Kultni trench dobio je novi život s makrame detaljima, dok su kabanice blistale u vibrantnim kariranim uzorcima i materijalima koji podsjećaju na kapi svježe kiše. Outerwear je ponovo bio glavna zvijezda kolekcije – od zmijskog kožnog kaputa s naglašenim ramenima do predimenzioniranih duffle torbi i čizama koje kao da su stvorene za festivalski teren.
Kao i uvijek, Burberry show privukao je kremu britanske i svjetske scene. Elton John, Naomi Campbell, Alexa Chung, Jonathan Bailey, Olivia Dean i Joanna Lumley sjedili su u prvim redovima i posmatrali kako Lee uspijeva da istovremeno probudi nostalgiju i donese svježinu.
Ova kolekcija bila je soundtrack i vizual britanskog ljeta, spoj festivala, stadiona i spontanih koncerata na otvorenom. Gledajući završnicu showa, lako je bilo zamisliti sve te trench kapute, tartane i čizme kako se sele direktno na naredno izdanje Glastonbury festivala.
Daniel Lee je pokazao da Burberry nije samo modna kuća s tradicijom, već brend koji pulsira istim ritmom kao i muzika; snažno, originalno i uvijek u pokretu.