Trenutno čitaš
Massimiliano: “Kada odijelo postane dio ličnosti tada elegancija prestaje biti forma i postaje osjećaj”

Massimiliano: “Kada odijelo postane dio ličnosti tada elegancija prestaje biti forma i postaje osjećaj”

David Jović
Afrodita - Di-Peptide Innovation
Afrodita - Di-Peptide Innovation

U vremenu kada se muška moda često svodi na funkcionalnost, a brzina potrošnje diktira kvalitet, David Jović, dvadesetdvogodišnji student iz Banjaluke, danas sa bečkom adresom, osnovao je brend Massimiliano – simbol bezvremenskog stila, održivosti i autentične elegancije.

Inspirisan svijetom tenisa, sofisticiranošću i sopstvenom strašću prema modi, David stvara modne komade, koji predstavljaju stav, pričaju priču i stavljaju lični pečat na one koji ih nose.

U našem online razgovoru David nam je otkrio detalje o nastanku brenda Massimiliano, filozofiji koja stoji iza slogana Your Signature Style, izazovima održive mode i o tome zašto odijelo više nije rezervisano samo za “velike” prilike.

David Jović
Massimiliano

Kako je nastala ideja o pokretanju Massimiliano brenda i otkud inspiracija?

David: Ideja o pokretanju brenda Massimiliano rodila se 2022. godine, iz lične strasti prema muškoj modi i uočenog nedostatka ponude kada je riječ o visokoj muškoj eleganciji na našem tržištu. Tokom 14 godina profesionalnog bavljenja tenisom, imao sam priliku često putovati, steći bezbroj poznanstava i prisustvovati događajima koji su često nosili taj duh profinjenosti i stila. Upravo me taj svijet bijelog sporta, gdje su elegancija i sofisticiranost sastavni dio kulture, inspirisao da stvorim brend koji će tu estetiku približiti i našem tržištu.

Koji bi bio najkraći opis filozofije brenda – šta Massimiliano zapravo predstavlja?

David: Your Signature Style je više od slogana, to je srž našeg brenda. Za mene, Massimiliano je spoj stila i bezvremenskih vrijednosti. Naš cilj je da ponudimo odijela vrhunskog kvaliteta, izrađena od prirodnih i održivih materijala, koja traju i nose karakter. Vjerujem da stil nije samo ono što nosimo, već način na koji se predstavljamo, tj. naš lični potpis.

David Jović

U vremenu kada se sve više priča o održivoj modi, koristite prirodne materijale poput pamuka, lana, vune i kašmira. Zašto ste se odlučili za ovaj put?

David: Održiva moda za nas nije samo prolazni trend ni marketinški trik kakav često viđamo u današnjoj eri greenwashing-a, već duboko ukorijenjen način razmišljanja i življenja. Prirodne materijale poput pamuka, lana, vune i kašmira biramo jer poštuju i čovjeka i prirodu. Oni su nježni prema koži, dugotrajni i pružaju onu posebnu, gotovo zaboravljenu udobnost koju sintetički materijali ne mogu nadomjestiti.

Vjerujemo da odjeća treba da ima dušu, da nosi priče, uspomene i mirise prošlih dana. Da se ne odbacuje lako, već da se njeguje, popravlja i čuva. Želimo stvarati komade koji traju, koji pričaju priču, i koji ne opterećuju planetu. Tako da jednog dana, baš kao što mi nosimo blejzer naše bake ili kaput našeg djeda, i neka buduća generacija može zaviriti u porodični ormar i osjetiti toplinu koju samo istinski kvalitet nosi sa sobom.

David Jović
Massimiliano

Koliko je izazovno uskladiti kvalitet, luksuz i održivost u jednom komadu odijela?

David: Uskladiti kvalitet, luksuz i održivost u jednom komadu odijela zaista jeste ogroman izazov, posebno na našem tržištu, gdje se cijena često stavlja ispred kvaliteta , a fast fashion odnosno brza moda nameće kao norma. Masovna proizvodnja, sintetički materijali i privlačno niske cijene postali su standard, i nije lako ponuditi alternativu koja je utemeljena na drugačijim vrijednostima. Razumijem to u potpunosti, ne zato što mislim da je to pravi put, već zato što znam u kakvoj se ekonomskoj situaciji nalazimo. Ali, naš izbor je drugačiji.

Mi biramo sporiji, pažljiviji put, onaj koji uključuje prirodne materijale i pošten odnos prema svakom uključenom u taj proces.

Znamo da to nosi veću cijenu, ali vjerujemo da istinska vrijednost nije samo u novcu, već u priči, trajnosti i osjećaju koji taj komad odjeće donosi onome ko ga nosi. Zato s puno strpljenja radimo i na edukaciji, pokazujemo zašto je pamuk bolji od poliestera, zašto se kvalitetno odijelo isplati nositi godinama i zašto se vrijedi vratiti održivim navikama koje su nekada bile dio svakog domaćinstva.

David Jović
Massimiliano

Odijelo više nije samo dio poslovne uniforme – ono je postalo izjava stila. Kako gledate na evoluciju muškog odijela danas?

David: Kod nas se odijela i dalje često vezuju samo za posebne prilike, svadbe, mature i ostale ‘važne’ događaje. Kao da moramo imati neki veliki razlog da ih obučemo. Odijelo ne mora biti strogo rezervisano za formalnosti. Ono može biti dio svakodnevice, nositi se uz majicu, patike, bez kravate itd. Može se nositi dok piješ prvu jutarnju kafu, ideš na sastanak ili jednostavno šetaš gradom i osjećaš se dobro i ponosno u svojoj koži.

Elegancija definitivno ne zavisi od prilike, već od stava.

Pročitaj
održiva moda

Kada odijelo postane dio tvoje ličnosti, više ga ne doživljavaš kao uniformu, već kao odraz samopouzdanja, tihu izjavu stila, čak i kad dan nije ‘veliki’. Tada elegancija prestaje biti forma i postaje osjećaj.

Massimiliano

Koji detalji u kroju i dizajnu najviše izdvajaju Massimiliano od drugih na tržištu?

David: Massimiliano se na tržištu najviše izdvaja upravo svojim double-breasted odijelima. Taj kroj je postao svojevrsni potpis našeg brenda, snažan, prepoznatljiv i stilski odvažan. Ono što ga dodatno razlikuje jeste dužina sakoa od 80 cm, što je 7 cm duže od klasičnog jednorednog sakoa. Ta produžena silueta donosi dodatnu eleganciju i ozbiljnost. Naš kroj je pažljivo oblikovan da prati prirodnu liniju tijela bez pretjeranog strukiranja, sa jasno postavljenim ramenima i skladno izvučenim reverima koji odijelu daju ravnotežu i karakter.

Massimiliano

Kako zamišljate budućnost Massimiliano brenda?

David: Budućnost Massimiliano brenda ne vidim isključivo kao prodajnu priču, već i kao platformu za edukaciju i podizanje svijesti o uticaju brze mode na našu planetu. Vjerujem da moda može i mora imati odgovornost, ne samo prema estetici, već i prema okolišu. Želja mi je da kroz svoju priču inspirišem ljude da prepoznaju vrijednost prirodnih materijala, promišljenog dizajna i odjeće koja traje. Na poslovnom, planu, već imamo dogovorene saradnje i jasne planove za širenje prisustva na Balkanu.

Koračamo postepeno, ali s jasnom vizijom da gradimo brend koji njeguje stil, autentičnost i odgovornost.

Massimiliano

Mi poštujemo našu planetu. Massimiliano- Your Signature Style.

Massimiliano
Massimiliano

Prati nas

   

© 2025 Ultra Magazin. Sva prava zadržana. Play Team

Uslovi korištenja

Impressum