Nakon otvaranja prijava za ovogodišnje izdanje SoMo Borca by Aleph koje će se održati 25. oktobra u Zagrebu, poznato je i koji regionalni stručnjaci će odlučivati koji projekti su se najviše istakli i zaslužili vrijedno priznanje. Ovogodišnje predsjednice žirija su Maja Blumenšajn, direktorica odjela novih medija na Novoj TV u Media streamu te Ksenija Latković Kozarac, direktorica Digitalnih komunikacija u Podravki u Advertising streamu.
SoMo Borac već 12 godina zaredom nagrađuje najbolje digitalne projekte i kampanje u regiji, a prošle je godine oboren i rekord u broju prijava te se više od 230 projekata iz šest država regije takmičilo za prestižnu nagradu. Tako je SoMo Borac, osim nagrađivanja najuspješnijih digitalnih projekata, sjajna prilika za povezivanje i međusobnu razmjenu iskustava regionalnih stručnjaka na području digitalnog marketinga i digitalnog izdavaštva, ali i prilika za edukaciju kroz predavanja koja pokrivaju aktualne i relevantne teme iz industrije pokrijepljenje regionalnim i globalnim primjerima.
Prošle godine, kao suorganizator SoMo Borca by Aleph, pridružilo se i Hrvatsko društvo digitalnih izdavača (HUDI), s ciljem jačanja Media streama i podrške u dijeljenju znanja i resursa među zajednicom digitalnih izdavača. U Media streamu, izdavači svoje projekte mogu prijaviti u ukupno 5 kategorija, od kojih je novost ‘Best media Feature’ u kojoj prijavljeni mogu pokazati specifične dijelove svojih postojećih proizvoda koji su značajno unaprijeđeni ili inovirani. Osim toga, radovi će se nagrađivati u kategorijama: Digital Product of the Year, Design of the Year, i SoMo Native.
Maja Blumenšajn, direktorica odjela novih medija Nove TV i predsjednica medijskog žirija istakla je: “SoMo Borac je takmičenje koje stalnim prilagođavanjima prati promjene na tržištu i trudi izuzetnim sastavom žirija nešto je čemu se jako veselim. Unatoč zahtjevnom tempu ove superizborne, supersportske i po mnogočemu drugom sadržajno bogate godine, kolege iz različitih medija pokazale su izuzetnu kreativnost i inovativnost, stoga je pred nama težak zadatak odabira najboljih”.
Predstavnici media žirija iz Bosne i Hercegovine su Suada Peštek (Radio Sarajevo) i Mario Šimić (klix.ba), a cijeli žiri dostupan je na web stranici SoMo Borca.
Advertising stream ove je godine uveo novu kategoriju ‘Digital product’ koja nagrađuje digitalne proizvode svih vrsta koji su svojim inovativnim idejama i visokim izvođenjem omogućili organizacijama da istraže nove aspekte digitalnog poslovanja. Osim nove kategorije, članovi advertising žirija odabraće pobjednike u još 10 kategorija: SoMo Social Strategy, SoMo Content, Tik Tok, Digitalna aktivacija, Digitalni mix, SoMo Tech, Somoritanac, SoMo Global, SoMo Growth, Digital OOH, a partner projekta nekome od dobitnika dodjeljuje i Special Mention by Aleph nagradu koja fokus stavlja na efektivnost i inovativnost u digitalnom marketingu.
“Prije svega moram reći da mi je velika čast, ali i velika je odgovornost biti predsjednica žirija u ocjenjivanju radova koji pomiču granice iz godine u godinu. U svakom slučaju, veselim se vidjeti što se radilo na regionalnoj digital sceni. Proces žiriranja uvijek je zahtjevan, ali iznuzetno inspirirativan proces u kojem i mi učimo nešto novo i širimo svoje vidike, što je i poenta SoMo Borca čiji je cilj razmjena znanja, iskustava i ideja”, rekla je Ksenija Latković Kozarac, direktorica Digitalnih komunikacija u Podravki, predsjednica Advertising žirija.
Predstavnici advertising žirija iz Bosne i Hercegovine su: Elma Kadrić (Via Media), Vedrana Halič (Aquarius), Nermin Nino Kasupović (Effect Agency) i Bojan Dragišić (Play Team), a cijeli žiri možete vidjeti na linku.
Early bird prijave moguće su do 1. septembra 2024, a zadnji rok je 25. semtembar 2024. Prijavi se na SoMo Borac newsletter i prvi saznaj novosti oko najvažnije dodjele nagrada, a prati i SoMo Borac Facebook, Instagram i LinkedIn stranice.