Bella Hadid, jedna od najpoznatijih supermodela današnjice, predstavila je svoju prvu kampanju za vlastiti brend parfema pod imenom Ôrebella. Ova kampanja predstavlja spoj elegancije, profinjenosti i ličnog stila.
Ôrebella linija parfema obuhvata tri jedinstvena dvofazna parfema bez alkohola, obogaćena eteričnim uljima i hidratantnim efektom. Svaki parfem nosi svoju priču i identitet – Window2Soul, Salted Muse i Blooming Fire. “Ôrebella je prvi bezalkoholni dvofazni parfem. Htjela sam na tržište iznijeti nešto što ljudi prije nisu vidjeli, a svoja sam eterična ulja izrađivala vrlo dugo“, rekla je Hadid.
Početak prodaje ovih ekskluzivnih parfema zakazan je za maj, a ljubitelji mode i ljepote već sa nestrpljenjem iščekuju trenutak kada će moći otkriti čari Ôrebella mirisnih kreacija.
Bella Hadid nije mogla sakriti svoje uzbuđenje zbog ovog izuzetnog trenutka u svojoj karijeri. “Ne mogu vjerovati da mogu podijeliti s vama nešto što sam toliko dugo radila. Bilo je to pet godina kreativnih suza i magije koje su u potpunosti promijenile moj život”, izjavila je Bella s ponosom.
Ova kampanja ne samo da predstavlja ljepotu parfema, već i osobni put i transformaciju same Belle Hadid. Njena strast prema kreiranju i izražavanju kroz mirise sada je dobila svoj puni izraz kroz Ôrebella brend.
Salted Muse očarava kombinacijom nota orske soli, ružičastog papra, akorda maslinovog drveta, lavande i drveta oštrog jantara. Window2Soul donosi mirisnu harmoniju ruže, jasmina, svježeg limuna i mahuna tonke, dok Blooming Fire integriše kombinacijom tahićanskog monoi cvijeta s pačulijem i bergamotom.
Osim bogatog mirisnog sastava, svaki parfem obogaćen je i jedinstvenom formulom za hidrataciju kože. Jedna faza u formuli sastoji se od mješavine snježnih gljiva te ulja badema, masline, jojobe, karitea i kamelije, dok druga faza sadrži eterična ulja i sirovine mirisa.
Naslovna fotografija: bellahadid