• Home
  • Ultra Kreativno
  • Zlato u kategoriji „Dobrobit društva“ za Play Team na No Limit festivalu!
Ultra Kreativno

Zlato u kategoriji „Dobrobit društva“ za Play Team na No Limit festivalu!

Kreativna agencija Play Team iz Banjaluke osvojila je zlatno priznanje u kategoriji „Dobrobit društva“ na ovogodišnjem No Limit festivalu u Sarajevu, koji organizuje Media Marketing. Zlatom je nagrađen projekat „Heroji među nama“, koji je realizovan za klijenta Molson Coors BH i brend Jelen pivo u partnerstvu sa Organizacijom amputiraca UDAS.

Foto Play Team

Protekla, veoma izazovna 2020. godina je pokazala da se uprkos teškom vremenu za kreativnu industriju, realizuju veoma uspješne ideje, koje su vrijedne pažnje i koje zaslužuju da budu nagrađene. Inspirativne video priče osoba sa invaliditetom, kao i jedinstvena platforma www.herojimedjunama.com stavili su u fokus javnosti i medija osobe sa invaliditetom i omogućili da se i njihov glas čuje.

Cilj kampanje je osnaživanje, povezivanje osoba sa invaliditetom i unapređenje njihovog položaja, kao i podizanje svijesti javnosti o osobama sa invaliditetom.

I žiri No Limit festivala je prepoznao ovaj projekat od izuzetne važnosti za društvo i nagradio ga vrijednim priznanjem, dok mnogi nisu mogli da zadrže suze tokom žiriranja i praćenja prezentacijskog videa – otkrili su iz Media Marketinga.

Foto Hayat TV

Iz kreativne agencije Play Team ističu da su izuzetno srećni i ponosni što je upravo ovo priznanje otišlo u njihove ruke, imajući u vidu dugi niz godina rada na mnogobrojnim društveno odgovornim projektima i kampanjama. Ovaj projekat ipak ima posebno mjesto u njihovom porftoliju.

„Veliko zadovoljstvo je bilo kreirati ovaj projekat zajedno sa našim klijentom Molson Coors BH i partnerom UDAS. Mnogo kreativnih sastanaka i razmjena ideja je iza nas. Iako je godina bila izazovna, nismo htjeli odustati i prolongirati ovako bitan projekat. Bilo nam je veoma važno kako će osobe sa invaliditetom doživjeti ovaj projekat i da prvenstveno akteri cijele priče budu zadovoljni kampanjom. Bili smo presrećni kada je kampanja Heroji među nama ugledala svjetlo dana i kada su počele da stižu prve reakcije, što je bila potvrda da smo uspjeli u našoj misiji„ ističe kreativna direktorica Play Team-a Dijana Tepšić.

Foto Hayat TV

Dodaje da je bilo veliko zadovoljstvo naći se među mnogobrojnim uspješnim bh. agencijama, koje su zasluženo osvojile prizanja u okviru festivala, te im u ime Play Team agencije upućuje čestitke, kao i organizatoru festivala na ideji da dodjelu nagrada realizuje u televizijskom formatu.

Molson Coors BH i Play Team sarađuju više od šest godina na domaćem tržištu, te su zajedničkim snagama realizovali mnogobrojne uspješne kampanje i projekte, koji pružaju doprinos zajednici. Najavljuju realizaciju novih aktivnosti tokom 2021. godine, koje će itekako biti primjećene u javnosti, te se raduju novim festivalima i priznanjima, za koje su sigurni da neće izostati.

Ovogodišnji No Limit festival je realizovan u televizijskom formatu, uz direktan prenos na Hayat TV, što je ovaj događaj svrstalo u prvi ovakve vrste u advertising industriji na globalnom nivou.

Slični članci

Umjetnik stvara nevjerovatne portrete životinja od papira

Ultra magazin

Fotograf Tomas Damjanović: “Gledati na svijet očima ptice, ne može da bude dosadno”

Ultra magazin

Švedska parking mjesta mijenja prostorima za druženje

Ultra magazin