Ultra Kreativno

Zaviri sa nama u “Park oprašivača”

IuteCredit
IuteCredit

Najnoviji projekat arhitekte Vincenta Callebauta nije nešto što trenutno možemo posjetiti u stvarnom svijetu. „Park oprašivača“ iskustvo je virtuelne stvarnosti koje upozorava ljude na smanjenje biološke raznolikosti, posebno među oprašivačima kao što su pčele i kolibriji.

Foto: vincent.callebaut

Predstavlja viša ekološka arhitektonska rješenja koja se moraju izvršiti kako bi se smanjila trenutna brzina izumiranja oprašivača. Od 2020. njihova stopa izumiranja je 100 do 1000 puta veća od očekivane.

Foto: vincent.callebaut

Evropska komisija pozvala je Vincenta Callebauta da stvori VR iskustvo koje bi pokrenulo akciju promovisanja biološke raznolikosti. U svom dizajnu “Parka oprašivača”, arhitekta Vincent Callebaut pokazuje kako arhitektura može pomoći u borbi za bolju budućnost, integrišući najbolje poljoprivredne, tehnološke i dizajnerske prakse za život u skladu s prirodom.

Foto: vincent.callebaut
IuteCredit
IuteCredit

Konceptualni park u velikoj je mjeri izrađen od lameliranog drveta i recikliranog materijala, što je vjerno misiji održivosti projekta. Ovi se materijali koriste u futurističkom kompleksu inspirisanom oblicima cvijeća. U centralnom području „Parka oprašivača“, oblik ženskog organa biljke koristi se kao obrazovni spiralni biodom, kao i posmatračka platforma koja gleda na virtuelnu strukturu.

Foto: vincent.callebaut

Pod svojim futurističkim kupolama, “Park oprašivača” ističe plemenitu ulogu poljoprivredne struke. Pokazuje dobru praksu u očuvanju oprašivača na više nivoa: namjene zemljišta, poljoprivrede i šume.

Foto: vincent.callebaut

Iako “Park oprašivača” nije izgrađeni projekat, ostale zgrade koje je projektovao Vincent Callebaut imaju isti fokus na okolinu i isticanje lokalne biološke raznolikosti.

Foto: vincent.callebaut

Čitav projekat virtuelne stvarnosti „Parka oprašivača“ možeš pogledati na web stranici Evropske komisije. Možeš ga doživjeti na računaru ili putem VR opreme.

 

Izvor: mymodernmet.com

Slični članci

Umjetnica ilustruje svoje trudničko putovanje, da nikad ne zaboravi te trenutke

Ultra magazin

Zašto nije lako biti influenser?

Ultra magazin

JYSK je krenuo u najveću globalnu kampanju za zapošljavanje

Ultra magazin