• Home
  • Ultra Moderno
  • Zaviri sa nama u maštoviti svijet “Borša by Mala Radnja Dizajna”
Ultra Moderno

Zaviri sa nama u maštoviti svijet “Borša by Mala Radnja Dizajna”

„BORŠA by Mala Radnja Dizajna“ je ultra kreativna radionica iz koje izlaze unikatna remek djela. Cijela priča je počela još 2013. godne, kada su njeni glavni akteri – Vjeko Mandić i Tomislav Grgić, pozvani na jedan sajam modnog karaktera. Od tada, pa do danas, njihove talentovane ruke stvorile su nekoliko hiljada unikatnih komada aksesoara, koji su završili na svim stranama svijeta.

„Početak Male Radnje Dizajna kao modnog brenda vezujemo za 2013. godinu i jedan modni događaj. S obzirom da smo se do tada bavili više grafičkim, nego modnim dizajnom, to nam je bio izazov koji smo odlučili prihvatiti, i to, kao što se može vidjeti iz našeg dosadašnjeg rada, nije bila pogreška“, ovako počinje svoju priču kreativni dvojac.

Za svoj brend ističu da je smion kako u dizajnu torbi, tako i u njihovim citatima kojima promovišu iskrenost prema sebi i prema svemu ostalom u životu.

„U dizajnu se ne vodimo trendovima, jer bi se time uklapali u svakodnevicu, nego čvrstim stavom da trendove treba stvarati, a ne slijediti ih.“

I zaista, svaki komad izašao iz njihove radionice, priča priču za sebe. Od torbi koje su must have svake njihove nove kolekcije, preko majica, bokserica, čarapa – koji dolaze sa njihovim autorskim citatima. U ponudi imaju i malu kolekciju pribora za kupatila, a šolje koje takođe imaju njihove autorske poruke su pravi hit.

Kako nas je trenutna situacija nakratko primirila i ograničila na kućne uslove poslovanja, stvorio se prostor za kreativno razmišljanje. Tako su i kreatori Male Radnje Dizajna puni novih ideja i zamisli, koje jedva čekaju da realizuju.

“Osim novih kombinacija boja za torbe, imamo i nove modele torbi. Dolaze tu i peškiri koji će biti dio kolekcije za kupatila. Imamo još ideja, ali naravno da nećemo sve otkriti. Pratitie nas pa se i sami iznenadite.”

Jedan pogled na njihove prepoznatljive torbice je dovoljan da se shvati kako su one najtaženije od svih njihovih unikatnih komada.

“Torbice su naš primarni proizvod i naravno, na njih smo najponosniji. Za izradu jedne torbe, potrebno je do par sati, ovisno o tome koliko je torba komplikovana za napraviti. U prilog kvaliteti torbe ide činjenica da jednu torbu radi samo jedna osoba, počevši od krojenja do zadnjeg šava, odnosno detalja koji se stavlja na torbu. Dakle, za svaku torbu se zna koja je osoba odgovorna za nju.”

Pored torbica čije se cijene kreću od 80 KM do 300 KM, ono što ljudi najviše naručuju su šolje sa maštovitim porukama. Uz ogroman izbor poruka koji je dostupan, može se iskazati sve što neko poželi reći, tako da se mnogi pronalaze u istim i rado ih naručuju.

“Najviše  narudžbi nam stiže iz Hrvatske, zatim slijede narudžbe iz Srbije, pa Bosne i Hercegovine. Najbrojnija klijentela su nam žene između 25 i 35 godina. Iako ne postoji mogućnist narudžbe po želji, jer je naš dizajner prilično strog kada su u pitanju intervencije u njegov dizajn, to ne predstavlja problem, jer nam je asortiman šarolik i raznovrstan, tako da za svakoga ima ponešto.”

Rekli su nam kako su najviše ponosni na Black Swan model koji trenutno nije u ponudi, kao i na Black Owl model koji se i dalje može poručiti. Mi se ipak ne bismo mogli odlučiti za samo jednu torbu koju bismo izdvojili kao našeg favorita.

Što se tiče načina na koji se može doći do njihovih proizvoda, u izradi je nova web stranica koja bi trebala uskoro ugledati svjetlo interneta, a imaju i mali showroom u Zagrebu, gdje se može vidjeti veći dio njihove ponude. Tu je i Instagram profil, na kojem redovno objavljuju novitete iz svoje radionice.

Za kraj nam poručuju da se upravo ovih dana rađaju nove ideje, što ističu kao prednost trenutne situacije.

“Planova za budućnost ima puno, nećemo ih otkrivati unaprijed, neka budu iznenađenje. Nova kolekcija se upravo rađa i to je nešto dobro što će izaći iz ove situacije, a za nju možemo vam otkriti samo to da ćemo ostati vjerni sebi.”

Slični članci

Adidas i Allbirds predstavljaju najbolje eko-održive patike na svijetu

Ultra magazin

Hanifa koristila 3D modele za predstavljanje nove kolekcija na Instagram Live-u

Ultra magazin

Gucci napušta sezonske modne revije kako bi slijedio sopstveni ritam

Ultra magazin