Ultra Zanimljivo

Višesatno sjedenje na poslu smanjuje životni vijek i šteti zdravlju

IuteCredit
IuteCredit

Sjediš li za radnim stolom cijeli dan? Mnogi poslovi zahtijevaju sjedenje cijeli dan, najčešće 8 sati dnevno sa vrlo kratkom pauzom. Ovi sati sjedenja, mogu biti štetni za naše zdravlje. Nova studija objavljena u “British Journal of Sports Medicine”, otkrila je da se takvi sjedeći radni dani mogu jedino nadoknaditi vježbom – konkretno 30 do 40 minuta umjerene do intenzivne fizičke aktivnosti dnevno, kako bismo pozitivno uticali na svoje zdravlje i produžili svoj životni vijek.

Foto: Pexels

Nedavna studija je dokumentovala 44.370 osobe u četiri zemlje. Prema dobijenim podacima, umjerena do snažna aktivnost smanjuje rizik od bolesti i smrti za one, koji su vodili sjedilački život. Za one koji mnogo vremena provode sjedeći (8 do 10 sati), vježba je jedini način da se smanji ovaj rizik.

Foto: Pexels

Sa 30 do 40 minuta umjerenog do intenzivnog vježbanja dnevno, smanjuje se rizik od bolesti i smrti uzrokovan dugotrajnim sjedenjem na poslu, pišu autori. Biciklizam, hodanje, trčanje, pa čak i vrtlarstvo, mogu biti od pomoći u ispunjavanju naše dnevne kvote za vježbanje, pokrećući nas i povećavajući broj otkucaja srca.

Foto: Pexels
IuteCredit
IuteCredit

Ovo istraživanje je u skladu sa najnovijim savjetima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO). Smjernice Svjetske zdravstvene organizacije o fizičkoj aktivnosti i dugom sjedenju, kažu da se „smanjenje sjedilačkog ponašanja preporučuje svim starosnim grupama i sposobnostima“.

Izvor: mymodernmet.com

Slični članci

Šta najčešće kupujemo na osnovu našeg horoskopskog znaka?

Ultra magazin

Pun mjesec u Ribama 20. septembra poručuje – Zaboravi logiku, mašta i intuicija su glavne

Ultra magazin

Ovo su najvjerniji horoskopski znakovi u ljubavi

Ultra magazin