Ultra Kreativno

Uz dobru ideju osvoji vrijedne nagrade!

Kompanija Molson Coors BH, brend Jelen pivo i CERK već šestu godinu u nizu nastavljaju saradnju sa studentima u okviru projekta „Jelen Business Case Challenge“. Cilj ovog sada već tradicionalnog studentskog takmičenja je da podstakne kreativnost i timski rad mladih sticanjem praktičnih znanja, a najboljim timovima omogući i vrijedne novčane nagrade.

Foto Jelen pivo

Ukoliko imaš orginalne i inovativne ideje za koje smatraš da mogu biti prepoznate na tržištu, ovo je idealna prilika da ih zajedno sa svojim timom predstaviš. Stekni neprocjenjivo praktično iskustvo i probudi svoj takmičarski duh.

Teme, koje su ove godine ponuđene studentima su: Digitalni Jelen, Jelen u lokalnoj zajednici (regionalni pristup, društveno odgovorna kampanja/ projekti), i Jelen u posebnim prilikama.

Foto Freepik

Ove godine prvoplasirani tim očekuje novčana nagrada od 1,000 KM, drugoplasirani 500 KM, dok će trećeplasirana ekipa dobiti 300 KM. Organizatori su pripremili i specijalnu nagradu, koja očekuje najkreativniji tim.  Rok za prijavu timova je produžen do 08. 12. 2019. (zaključno sa 23:59h), nakon čega timovi rade na rješenju do 15. 12. 2019. godine! Timovi koji broje do 4 člana, se mogu prijaviti putem e-maila na jelen.bcc@cerk.info. Prijave se mogu preuzeti na linku. Finale takmičenja će se održati u Banjoj Luci, o čemu će biti upoznati timovi sa uspješno poslatim potpunim rješenjem. Finalisti koji nisu iz Banjaluke će imati pokrivene putne troškove i smještaj.

Foto Freepik

Više informacija o kompaniji Molson Coors, brendovima i problemima studije slučaja, kao i temama možeš pronaći u prezentaciji koja se nalazi na linku. Više informacija dostupno i na Facebook događaju i na portalu www.cerk.info.

Slični članci

Najljepša kupatila na Instagramu

Ultra magazin

Svjetski poznati umjetnik Banksy za Valentinovo poklonio svijetu novi mural

Ultra magazin

Danski crossmedia menadžer Ole Huld dolazi na 5. Play Media Day: Potrebno je imati mozak koji svuda vidi priliku umjesto problema

Ultra magazin