Ultra Zanimljivo

Univerziteti nude smjer „Influenser“

Za akademsku godinu 2019/2020, Odsjek za komunikologiju Univerziteta e-kampus sa sjedištem u Milanu uveo je prvi smjer koji izučava kako postati “Influenser”.
Foto: nssmag

Navedeni cilj je:
„Trenirati profesionalnu ulogu influensera, lik koji zahvaljujući povjerenju javnosti igra ulogu ‘ambasadora’. U tom kontekstu postaje bitno predstaviti sebe na tržištu uz adekvatnu akademsku obuku.“

Foto: nssmag

Činjenica da univerzitet nudi smjer s deklarisanim ciljem formiranja influensera, predstavlja osnovu za raspravu o institucionalizaciji influens marketinga. Biti influenser više nije simbol društvenog statusa, već mladi ovo zanimanje počinju doživljavati kao pravi profesionalni put, podržan truijumfalnim podacima  (očekuje se da će industrija porasti i do 10 milijardi eura do 2020. godine).

Foto: nssmag

Debata se može prebaciti na to kako je moguće izgraditi influensersku karijeru bez obzira na sadržaj i poruku, jer često dolazi do paradoksalnih slučajeva poput influensera s više od dva i po miliona pratioca koji ne mogu prodati 36 majica.

Foto: nssmag

A pohađanje smjera za influensere na e-kampusu ne čini se nimalo originalnom formulom: traje 3 godine, uz osnovne predmete komunikacije, psihologije i sociologije, plus tematske radionice i stažiranje. Univerzitet ne otkriva troškove, ali bi se oni mogli kretati između 2500 i 5000 eura godišnje.

Foto: wtvox

E-kampus nije jedini univerzitet koji nudi smjer za influensere. U Milanu i Rimu, Accademia del Lusso pokrenuće smjer „Fashion & Luxury Influenser“, podijeljen u tri vrste: prvi Standard uvodi u profesiju influensera i upravljanje društvenim mrežama, drugi Advanced pristupa istraživanju trendova, dok posljednji Gold dodaje module tradicionalnog i digitalnog marketinga, e-trgovine i komunikacije za sektor Fashion & Luxury.

Foto: flaunter

Smjer specijalizacije Accademia del Lusso traje od 6 do 14 mjeseci, s prosječnim troškovima od 10 000 eura za pohađanje, s ciljem obuke ljudi sposobnih za razumijevanje dinamike potrošnje, ali i razvijanja vještina za savjetovanje brendova o važnosti imidža.

Foto: husskie

Na Universidad Autonoma de Madrid, prošle godine je uveden smjer usmjeren na profesiju influensera unutar ekonomskog fakulteta. Programi ovih univerziteta gotovo su uvijek usmjereni isključivo na modu, što potvrđuje da je to industrija koja, više nego bilo koja druga, koristi influensere, koji bi zahvaljujući obuci, u budućnosti mogli ući u ostale sektore u kojima još nemaju primjenu. U Italiji je trend zahvatio telematičke i privatne univerzitete, ali bi mogao dostići i državne univerzitete, uz kontradikciju da za sada u Italiji status influensera nije regulisan.

 

Izvor: nssmag.com

Slični članci

9-godišnji genije završava fakultet sa inženjerskom diplomom

Ultra magazin

Nevjerovatni “Avion duh” napravljen je od 800 dronova

Ultra magazin

Mars u Škorpiji omogućava da ostvarimo svoj puni potencijal

Ultra magazin