• Home
  • Ultra Moderno
  • Ultra intervju: Moja priča o modnom brendu MOST WANTED rodila se u bolničkom krevetu!
Ultra Moderno

Ultra intervju: Moja priča o modnom brendu MOST WANTED rodila se u bolničkom krevetu!

Priča kreativca Mihajla Blagojevića, najbolji je dokaz kako se ponekad iz najtežih i najstresnijih životnih situacija, može izroditi odlična ideja i pokrenuti zanimljiv biznis. Mihajlo je poslije teške saobraćajne nesreće bio osuđen da mnogo vremena provodi u bolnici, krevetu i na mnogobrojnim operacijama. Ono što bi na većinu ostavilo negativne posljedice, kod njega je izazvalo potpuno drugu reakciju. Negativne misli mu nisu okupirale um, već se upravo u tom periodu, rodila ideja da pokrene vlastiti brend odjeće.
Most Wanted Clothing

“Most Wanted Clothing” je nastao u martu 2017. godine. Kada se Mihajlo prisjeti početka, kaže da mu sa ove distance, izgleda savršeno. Razlog je što je on napredovao, kao i sam brend. Iako je na početku pravio samo majice, kasnije je uz pomoć mnogih saradnika uspio da proširi asortiman. Danas se u ponudi pored majica mogu naći i duksevi, trenerke, kape, torbe, cekeri.

„Iskreno, meni nije bilo teško, čak mi je bilo drago što sve ide polako. Čekajući svaki mjesec na kontrole, naučio sam da se sitne promjene dešavaju polako i da baš te sitnice mnogo znače“, ističe Mihajlo.

“Most Wanted” predstavlja street urban brend, a Mihajlo se vodio time da odjeća mora biti kvalitetna, posebna i drugačija od ostalih brendova. „Svoje kreacije bih opisao kao jednostavne, suština je da ljudi lako zapaze odjevni komad. Svi veliki brendovi su u stvari jako jednostavni“, objasnio je Mihajlo.

Most Wanted Clothing

Što se tiče samog procesa izrade odjeće, on izgleda prilično čudno. „Fascinantno je kako od obične majice, napraviš nešto jako zanimljivo. Naravno, ako se potrudiš oko vjerodostojnog motiva. Kod nastanka odjeće je zapravo bitno sve. Od same pripreme, štampanja, pakovanja, pa do dostave klijentu. “Most Wanted” je projekat u koji je uključeno mnogo mladih ljudi, koji si međusobno pomažu“, ispričao je mladi dizajner.

Priznaje da je bilo i trenutaka kada se sve činilo preteško i neostvarivo, kada je razmišljao o odustajanju. Ipak, trudio se da i tada ostane pozitivan, a na odustajanje je gledao kao da u stvari odustaje od života. To mu je dalo snagu, da dalje gura još jače.

Potrudio se da brend bude prepoznatljiv i po pakovanju svojih proizvoda. Osmislio je unikatno pakovanje, odnosno ukrasni papir na kojem se nalazi “Most Wanted” logo, koji pored estetske, ima i funkcionalnu ulogu – prilikom transporta ne dolazi do oštećenja proizvoda.

Most Wanted Clothing

Izuzetno je zadovoljan kompletnim “Most Wanted” brendom, ali ističe da je posebno ponosan na Most Wanted gold edition kolekciju. „To je Most Wanted majica sa gold printom, kod koje je bolja kvaliteta majice, printa i pakovanja“, rekao nam je Mihajlo.

Srećan je što njegov brend nose različiti profili ljudi i što nema starosno ograničenje. Kako sam kaže, jednostavno svi nose ove odjevne komade. Što se tiče inostranog tržišta, ističe da nije lako probiti se na to tržište, ali on polako uspijeva i u tome. Most Wanted brend se nosi od Amerike do Južne Koreje.

„Kad se uloži mnogo truda, sve dođe na svoje. Prvenstveno je cilj udovoljiti klijentu i ostaviti ga bez teksta, pa tek onda razmišljati o profitu“, priznaje Mihajlo. Ono čemu se nada u budućnosti, je da jednog dana ima svoj shop, a siguran je da će brend uvijek biti drugačiji od konkurencije, jer je poseban od samog početka.

Most Wanted Clothing

Cijelu kolekciju možeš pogledati na web stranici Most Wanted ili na Instagram profilu ovog brenda.

 

Slični članci

Američka marka KD New York lansirala veganski kašmir od soje

Ultra magazin

Meghan Markle podržava održivu modu u svakom od ovih modela

Ultra magazin

Visoke punđe su svuda i mi smo oduševljeni

Ultra magazin