Ultra Ukusno

Ukusni sendvič, uz više od 20 grama bjelančevina

IuteCredit Cash
IuteCredit Cash

Istraživanja su pokazala da doručak koji se bazira na većoj količini bjelančevina bolje zasiti organizam, a istovremeno daje dovoljno energije za obavljanje svakodnevnih poslova. Iz tog razloga je bitno tokom prvog obroka konzumirati hranu koja sadrži visok nivo bjelančevina. Danas ti preporučujemo uskusni sendvič, koji se lako sprema, a bogat je bjelančevinama.

Foto Stockfood

Sastojci za zdravi sendvič pun proteina:

  • 50 grama proteinskog hljeba,
  • 100 grama svježeg sira,
  • 75 grama avokada,
  • 1 kašika susamovih sjemenki,
  • sol i biber po želji.

Priprema:

IuteCredit Cash
IuteCredit Cash

Po proteinskom hljebu poslaži svježi sir, narezane listiće avokada i malo susamovih sjemenki. Okus će biti još bolji ako susamove sjemenke tostiraš na vrućoj tavi prije stavljanja na sendvič. Pripazi samo da sjemenke ne izgore.

Posoli i pobiberi po želji.

Prijatno!

Slični članci

Brzinski čokoladni kolač u šolji

Ultra magazin

Čokoladni kolačići sa kikiriki puterom

Ultra magazin

Italijanska Tiramisu sladoled torta

Ultra magazin