Ultra Inspirativno

Tri izvrsna YouTube fitnes trenera koja trebaš zapratiti

IuteCredit
IuteCredit

Postoji mnoštvo zaista dobrih, kvalifikovanih trenera koji pokrivaju sve vrste vježbi: od treninga zasnovanih na snazi do joge. Ali, donosimo tri YouTubera od kojih možeš mnogo toga naučiti kada je riječ o vježbanju.

Jeff Cavaliere 

IuteCredit
IuteCredit

Cavaliere je prava stvar kada su fitnes treneri u pitanju, bilo na internetu, bilo u stvarnom svijetu. Ima mnogo iskustva, prvo kao trener snage i fizikalni terapeut s američkom bejzbolskom ekipom New York Mets, a zatim i kao trener svog brenda Athlean-X. Cavaliere izvrsno objašnjava osnove kondicije i treninga snage, a to često čini tako što olovkama u boji označava mišićna vlakna na tijelu prije nego što objasni šta ti mišići rade i kako ih trenirati. Bilo da tražiš kvalitetne savjete za treninge –  o izolovanim vježbama ili za cijelo tijelo, kao i za HIIT, Cavaliere je pravi čovjek. Bez obzira da li vježbaš u potpuno namještenoj teretani ili kod kuće s bučicama ili samo sa svojom težinom, Cavaliere ima trening za tebe.

Joe Wicks

Najzanimljiviji trener na YouTube-u ujedno je i jedan od najboljih koji postoji. Wicks je stvorio fitnes carstvo za sebe u Velikoj Britaniji i šire kombinujući spot-on trening sa mnoštvom motivacije. Zapravo, jedan od najboljih motivacionih videa je onaj u kojem pokazuje kako se bori da završi treninge. Ovaj YouTuber, najpopularniji je Britanac u 2020. godini, a takođe je prikupio 580.000 funti za britansku nacionalnu zdravstvenu službu za borbu protiv Covid-19. Svi njegovi treninzi su izvrsni, a favorit su HIIT vježbe za cijelo tijelo. Postoji ponešto za svakoga, bilo da si početnik ili profesionalac u svijetu fitnesa. Pogledaj i njegove video zapise o kuhanju.

Chris Heria

U poređenju sa Joeom Wicksom, Chris Heria može se opisati kao potpuni “zen”. Bivši atletičar, prvak u uličnom treningu i sertifikovani trener, Heria se razlikuje od druge dvojice po tome što u svoj trening uključuje i gimnastiku. Ovo pomaže gledaocima da shvate razne načine za obavljanje istog treninga, bilo da se koriste bučice ili tjelesna težina. Njegovi  treninzi se uvijek nadovezuju na prethodni i većina ih se odrađuje u određenom vremenskom rasponu. Cilj je postići što više kvalitetnih ponavljanja u predviđenih 45 ili 60 sekundi. Posebno su kvalitetni njegovi treninzi za ramena, trbušnjake i noge. Takođe, daje izvrsne savjete o zdravoj prehrani i grickalicama.

 

Izvor: livemint.com

Slični članci

Studija kaže da nas vrtlarenje čini srećnijima

Ultra magazin

20 pjesama koje moraš dodati na playlistu za trčanje

Ultra magazin

Nema prave ljubavi bez 3 esencijalna faktora

Ultra magazin