Ultra Ukusno

Top 4 namirnice za bolje funkcionisanje mozga i pamćenje!

IuteCredit
IuteCredit

Održavanje mozga zdravim i aktivnim je od najveće važnosti za naše zdravlje i kvalitet života. To je sastavni dio našeg tijela i najmoćnija mašina u nama, koja omogućava našem tijelu da funkcioniše besprijekorno i izvršava sve zadatke. Naš mozak je najvažniji organ, koji kontroliše sve naše funkcije. Stoga je održavanje zdravlja i aktivnosti mozga, izuzetno važno za zdravlje i život. Mozak kontroliše nervni sistem tijela, on prikuplja sve informacije i obrađuje ih, mozak nam omogućava da se krećemo, hodamo, spavamo, osjećamo, dodirujemo, jedemo i pohranjuje sve informacije, koje prikupljamo svaki dan i svih godina našeg života. Zato je održavanje mozga zdravim, najvažnije kako bi tvoje tijelo dobro funkcionisalo.

Foto: pexels.com

Hrana koju svakodnevno jedemo, igra vitalnu ulogu u održavanju zdravlja iznutra i izvana. Naš izbor hrane i životne navike utiču na naše tijelo iznutra i održavaju ga zdravim. Neke određene namirnice, igraju ključnu ulogu u dobrom funkcionisanju mozga, da bolje pamtimo i lakše funkcionišemo. U nastavku saznaj koje su to top namirnice, koje su nam neophodne za dobro zdravlje mozga i bolje pamćenje.

Foto: Pexels

Kurkuma

IuteCredit
IuteCredit

Ovaj ključni začin je odličan sastojak u ishrani, koji se koristi u mnogim svjetskim domaćinstvima, kao izvrsna hrana za mozak. Antioksidanti prisutni u prahu kurkume, pomažu u poboljšanju pamćenja, a pomažu i u ublažavanju depresije, jer povećavaju nivo serotonina u mozgu. Aktivni spoj kurkumin ima snažna protuupalna svojstva, koja pomažu mozgu. Uvedi naviku redovne konzumacije kurkume u slatka i slana jela i napitke, neka ovaj zlatni začin bude broj 1 u tvojoj kuhinji!

Foto: Pexels

Brokula

Ovo tamno – zeleno povrće, koje se često prezire u djetinjstvu, a mnogima nije omiljeno povrće, prepuno je hranjivih sastojaka, vitamina i minerala, uključujući bogate antioksidanse. Brokula je bogata vitaminom K, koji pomaže u boljem funkcionisanju mozga i pamćenja.

Foto: Pexels

Tamna čokolada

Tamna čokolada uključuje veliku količinu kakaoa, koji je koristan za poboljšanje svojstava i funkcija mozga. Kofein i antioksidansi u tamnoj čokoladi pomažu u učenju, fokusu, produktivnosti i boljem pamćenju. To je takođe pojačivač dobrog raspoloženja, koji te trenutno i instant obogaćuje energijom. Flavonoidi u čokoladi pomažu u zaštiti zdravlja mozga.

Foto: Pexels

Orašasti plodovi

Orašasti plodovi dokazano su povezani sa zdravljem mozga i jačanjem pamćenja. Orašasti plodovi poput oraha, badema, pistacija, lješnjaka, brazilčksi orasi vrlo su korisni za rad tvog mozga i trebali bismo ih jesti svakodnevno, barem 1 šaku dnevno. Činjenica je da orah ima oblik mozga, dakle odličan dokaz!

Slični članci

Ovu limunadu ćeš pijuckati cijelo ljeto!

Ultra magazin

Voćno osvježavajuće vino za vrele dane

Ultra magazin

Granita od dinje, osvježavajuća poslastica sa Sicilije!

Ultra magazin